This is an example of a HTML caption with a link .

1 Mart 2012 Perşembe

Bugün ingilizce kursundan geldiğimde baktım masada benim adıma bir kargo duruyor. Nasıl sevindim anlatamam *.* Gözlerim ışıldadı resmen xD Önce elimle yokladım hangisi gelmiş diye. Büyük olsa maske diyecektim ama değil. Sert olsa lensten dolayı lens+takma kirpik diyecektim o da değil. Geriye yımış yımış beyaz peruğum kalıyor ^_^

Paket geldiğinde şu şekilde görünüyordu.


 Daha sonra paketi açınca içinden şeffaf poşet içerisindeki peruk çıktı.

Onu da açınca file içindeki peruğum çıktı. Peruk aynen sitedeki fotoğrafta görüldüğü şekildeydi. Ön tarafı dilediğiniz şekilde kesebilmeniz için uzun bırakılmış. Hatta dilerseniz kesmezsiniz bile. Saçlar kaliteli, çok fazla çekiştirmediğiniz sürece pek dökülme de olmuyor. Yanında belki saç filesi hediye gelir dedim ama gelmedi T_T Ona üzüldüm. Bir ara öyle bir kampanya vardı. Demek ki kaçırmışım :/

Tabii ki gelir gelmez hemen taktım kafama fotoğraf çekildim. Peruk takınca ten rengim koyulaştı resmen xD Demek benimde bronz görünebileceğim günler gelecekmiş. Kıhkıh xD


Söz verdiğim gibi ve memnun olduğum için peruğu satın aldığım yeri açıklıyorum :P E-bay üzerinden satın aldığım peruğumun satıcısı COSPLAYDNA. İsmin üzerine tıklarsanız o adrese gidebilirsiniz. Peruğu 21'inde sipariş etmişim ve bugün 1'i. Yani elime 9 günde ulaştı. Oldukça hızlı. Üstelik Çin'den geliyor ve Çin malı. Resimdekinin aynısı bir peruk çıktı. Kısaca bu saydığım sebeplerden dolayı, ben öneriyorum bu satıcıyı.

Bir de bugün benim doğum günüm. Ve peruğum elime bugün ulaştığı için(her ne kadar hiçbir şeyden haberi olmasada) satıcıya karşı inanılmaz bir sevgi seli içerisindeyim :D Thank youuuu!!!!!!!!

10 yorum :

  1. Yuh, çok yakışmış tenine peruk, yani beyaz saçlı olsan hiç sırıtmazmış. Güle güle kullan canım.

    Ayrıca çok güzel eyeliner çekmişsin, ben hiç anlamam o konulardan :D

    Tekrar nice seneler ayrıca :)

    YanıtlaSil
  2. Biz de şimdi senden bahsediyorduk. Kalp kalbe karşıymış O.o

    Tenim koyulaştı kızım sanki, hala kendime gelemedim yaşadığım şokun üstüne :D

    Çooooooooooook teşekkürler cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenin sana koyulaşmış gelmiş sadece bence tam olmuş.
      Ne konuşuyordunuz hakkımda ya :P kendi halinde yeni uyanmış bir bayanım ben ahaha. Şimdi Japonca çalışacaktım hatta *çok fazla kendi halinde takılmak*

      Sil
    2. Günaydın o halde *_* Valla ne diyoduk bilmiyorum da Malkav seni kıskanıyormuş. Muhabbetlerimizden bir şey anlamıyormuş XD XD XD

      Hem çalış tabii ne kaldı şunun şurasında >_<

      Sil
    3. Ahahaha görende başka bir dilde konuşuyoruz sanar :D
      Ama dün gece ben ona da laf attım şimdi, twitter fenomeni olacak bak yakında görürsün :P

      Sil
    4. Göreceğiz bakalım, hayırlar ola xD Fenomen olunca bizi hatırlıcak mı bakalım ahaha :P

      Sil
    5. Vudu yanlış anlatıyor. Demek istediğim sürekli ikili muhabbet çevirmenizden dolayı dışlanmış hissetmem, "inside joke"larınızı anlamam ve dolayısıyla da kıskanmamdı :P Yoksa (genelde) Vudu'yu başka dişilerden kıskanmıyorum haha. Çok kılkuyruk bir insanım, dahil olayım isterim gördüğünüz üzre. Fenomen olunca da tanımam bilmem, selam vermem haberiniz olsun :D

      Sil
    6. >___> O son cümleni hatırlatırım sana! :D

      Sil
  3. Vaaay peruk çok güzelmiş. :) Uzun zamandır kardeşimde bi peruk satın almak istiyodu ama güvenip alamıyordu. Sanırım sen memnun kalmışsın bu alış verişten. Haberi hemen kardeşime ulaştırıyorum. Teşekkürler yazı için. Umarım çoook severek kullanırsın peruğunu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızca 1 kere alışveriş yaptım bu satıcıdan, ama hiçbir sorun yaşamadım. Bu yüzden çok memnunum ^_^ İleride ihtiyacım oldukça ve aradığım ürün bulundukça yine bu satıcıyı kullanacağım. Kardeşin rahat rahat siparişini verebilir ;)

      Sil