This is an example of a HTML caption with a link .

18 Mart 2012 Pazar


Biraz önce sevgili Soubi'nin önerisiyle izlemiş olduğum bu Kore filmini bitirdim. Benim için oldukça ilginç bir filmdi. Baştan uyarımı yapayım. Kesinlikle çerezlik izlemek isteyeceğiniz bir film değil. Daha çok sessiz, sakin bir ortamda tek başınıza izlediğinizde daha çok verim alabileceğiniz türden bir film ^_^

Konusu ise, çocukken aşık olduğu kişiye saplantılı bir kadın ile eşinin ölümünden sonra birçok kez intihar etmeyi denemiş bir adamın kesişen hayatını anlatıyor. 

Artık bu kısmı öğrenmişsinizdir. Ben Korelilerin isimlerini ezberlemem/ezberlemeye çalışmam. Bu yüzden filmdeki isimlerini yazamıyorum :D

Dikkatimi çeken kısım ise oyuncular oldu. BigBang'ten Seungri küçük de olsa bir role sahip filmde. Ne kadar küçükmüş dedirtiyor insana :D Aynı şekilde "Miss Ripley"den hatırladığım 2 hatun var. Biri başrolde, diğeri de küçük bir rol almış ^_^

Bu filmi herkesin sevebileceğini düşünmüyorum. Öncelikle oldukça yavaş ilerleyen bir film. Aynı zamanda hitap ettiği kişiler psikolojik dram ve Stockholm Sendromu'na kayıtsız kalabilen kişiler olmalı. Tabii mutluluk verici hikayelerden hoşlanıyorsanız da kesinlikle uzak durmalısınız ^_^
Categories: ,

2 yorum :

  1. Hemen izlemene çok sevindim ^^ Evet herkesin sevebileceği bir film değil.Ama normal kore filmlerinden farklı bir tarzı var.Ben de önerdiğin filmi izleyeceğim yorumumu paylaşırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreliler daha çok mutluluk verici çalışmalara ya da romantik-ağlaklara yöneldiği için psikolojik-dram pek çekmiyorlar. Ama bu tarz japon filmi çok fazla mevcut. Dediğin gibi çok farklı bir tarzı vardı. Ve Korelilerin de bu türün altından başarıyla kalkabildiklerini görmüş olduk ;) Ayrıca sana iyi seyirler cnm. Yorumunu bekliyorum ^_^

      Sil