This is an example of a HTML caption with a link .

16 Nisan 2012 Pazartesi


Bizim evde gelenektir. Her yıl vakit bulunursa kitap fuarına gidilir ve mutlaka birkaç kitap alınmadan dönülmez. Bu sene de bu geleneği bozmayarak annemle kitap fuarını talan ettik. Sanırım geçen sene annem, malki ve ben talan etmiştik.

Bir süredir kitap fuarını beklediğim için yeni kitap almamıştım. Malkav'ın aldığı "Mezarlık Kitabı- Neil Gaiman"ı okuyordum. Daha bitiremeden elimden aldı :P Hayııın! :P

Bu seferki gidişimde ise 8 yeni kitap aldım.


İlk hangisinden başlayacağımdan emin değilim. Okumaya başladıkça buradan paylaşırım artık.

Gelelim fuardaki dikkatimi çekenlere...

*Epsilon yayınlarının standındaki bir kıza Allah bi çene vermiş, dırdır bir saat kadının biriyle susmadılar ki kitapların arkasını okuyup satın alayım. Resmen kızdım, alacağım "Judith McNaught" kitaplarını bıraktım gittim.

*KırmızıKedi yayınları da poşetime "2012 ilkbahar kataloğu" adında kendi roman özetlerinin yazılı olduğu bir kitapçık bırakmış. Ne kadar güzel bir düşünce. Sayelerinde şimdiden kendime 2 yeni kitap seçtim. Diğer yayınevleri de böyle şeyler düşünseymiş keşke.

*Hayatımda ilk defa koca bir kitap standı mangalarla doluydu. Bu günleri de mi görecektim *-*

*"Öyle bir geçer zaman ki"nin Kenan'ı Hüseyin Avni Danyal'ı gördük. Kendisi standların birindeydi. Ne amaçla oradaydı bilemiyorum.

*İthaki Yayınları bünyesinde bulundurduğu bütün kitapların fiyatını yazan bir kitapçık koymuş poşetime. Aslında keşke fiyatı yerine kitapların özetlerinin bulunduğu bir tanıtım kitapçığı olsaymış.

*Yine altın ve ithaki yayınevleri kitap ayraçları vermiş. Sırf bu yüzden daha bi seviyorum onları :D

*Çoook kalabalıktı fuar ve ne yazık ki giriş ile çıkışın arasının uzak olması çok lanet bi durumdu. Tüm fuarı bir çırpıda bitirmek yerine 2 defa annem için sigara molası verdik. Ancak her seferinde girişe yakın olmamıza rağmen çıkışa yürümek zorunda kaldık. Çıkıştan tekrar girişe gitmek zorunda kaldık. Hiç iyi bir şey değildi bu. Çünkü ellerimizdeki kitaplar (annemin aldıklarını saymıyorum bile) yeterince ağırdı. Onlarla ordan oraya dolaşıp durduk.

Fuar çıkışında ise bir kelebek ağzıma girmeye çalıştı. Çok korkunç dakikalar yaşadım xD

Ve bu kadar kitap yetmez dedik, kitap fuarı bitmeden Malkav ile fuarı tekrar gezmeye, yeni kitaplar almaya karar verdik *-*

0 yorum :

Yorum Gönder