This is an example of a HTML caption with a link .

22 Nisan 2012 Pazar

Yemek olsan hangisi olurdun?


Pilav üstü döner oldum, ne olucam. Off olsa da yesek lan! :(

Müzik aleti olsan hangisi olurdun?

Elektro Keman olurdum. Küçüklüğümden beri en çok çalmak istediğim müzik aleti. Ne yazık ki parmaklarım kalın XD adgfadas. O olamazsam da arp(harp ingilizcesiymiş :S) olurdum.

Araba olsaydın hangisi olurdun?
ATV'ler de arabadan sayılır demi :P Kesinlikle 4x4'lerden biri olmak isterdim. Ohş!

Aylardan hangisi olurdun?

Kışı sevmem, sonbahar bunalımlı gelir, yaz desen pişik mevsimi. İlkbahar olacaksam ya doğduğum Mart ayı ya da daha bi sıcak olsun diye Nisan ayı olurdum. Mayıs'ın kelime olarak itici bi tarafı var :D Hiç göremediğim sakuraları da ekledik mi foto olarak tamamdır.

Ayakkabı olsan hangisi olurdun?

Jeffrey Campbell Lita Boot olurdum. Sahip olmayı en çok istediğim ayakkabıdır kendisi. Evren bu sırada mesajlarımı da alıyorsun değil mi? ;) Spike olmayanı da olabilir.

Kıyafet olsan ne olurdun?

Hmm buna verecek cevap gelmiyor aklıma. Kimono olabilirdim ama şu an canım öyle sıkış sıkış şeyler olmak istemiyor. Bknz kendini mim'e kaptırmak! :P Hadi o da bikini olsun. Yaz gelsin, atayım kendimi denizlere :(( Dur almak istediğim bikiniyi koyayım. 1 yıldır şu model bikini üstü arıyordum. Şükür moda oldu da geldi!

Renk olsan hangisi olurdun?

Kesinlikle mor olurdum. Çok severim kendisini >_>

Hayvan olsan hangisi olurdun?

Koala olurdum lan! Kafasını yediğim *-* Ya da arı olurdum ;) ;)

Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?

"Kendilerini yönlendirdikleri kurdelelerle asılı duran, çeşitli yüksekliklere sıçrayan, tüylü kostümlü kızlar vardı. Kendi iplerini kontrol eden kuklalar."
Gece Sirki - Erin Morgenstern


Bu mim bana degdimisimdi'den geldi. Kolay olmasa yapmazdım valla :D Ben de aynı mim'i yapmak isterlerse diye bidenecik Suspus'uma ve Hoi Hoi'ya yolluyorum. Aslında 1-2 kişi daha vardı da yollamak istediğim, utandım şimdi :D


Categories:

10 yorum :

  1. Aaa mimlenmişim :)
    Atv olmak istemene gül gül öldüm burda ahahah güzelmiş :D
    Bir deneyeyim bakalım başarabilecek miyim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha XD binin gezdireyim kız :P Bu kadar anlamsız bir mim daha görmemiştim gerçi, ama yaparken eğlendim XD

      Sil
  2. Kusura bakma Voodoo Baby mimi baya geç gördüm ama görür görmez yazdım. :D
    Pİlav üstü döner çektirdin canımı. :)
    ATV seçimine çok güldüm. Bide o koala çok şirin ya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil cnm. Asıl hata bende, haber vermeyi unuttum o.O xD Bakalım sen neler yazmışsın *-*

      Sil
  3. Balık burcusun demiiiiii?? Yada Koç?!! Balıksan bendensin ;) Ayrıca gece gece acıktım sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet! Balık burcuyum *-* Ve biliyorum pilav üstü döner çok acıktırıcı ahah :P

      Sil
    2. Anime izlerken ağlıyorsun dimi? Nerden bildim ama? :D

      Sil
    3. Anime, film, kitap hiç farketmez :D Çok ağlayan biri değilim, ama ağladım mı da tam ağlıyorum xD Balık burcu musun yoksa sende?

      Sil
    4. Yeeezzz!! Bende balık burcuyum! :D Ve bütün özelliklerini taşıyorum :(

      Sil