This is an example of a HTML caption with a link .

8 Nisan 2012 Pazar

Bir ne aldım post'uyla daha karşınızdayım xD Bu sefer kötü de olsa fotoğraf ekledim  ^_^ Değişiklik iyidir :D


Dün Malki ile Forum'a gittik her zamanki gibi. Aslında kartımın hesap kesiminin dolmasıyla geçen hafta gitmiştim. Ancak binbir hevesle almak istediklerimi alıp kasaya gittiğimde bir sürprizle karşılaştım. Yanlış tarihte gitmişim alışveriş yapmaya :( Kasada limitimin yetersiz olduğunu öğrendim Malki de kıyamam ben üzülmeyeyim diye yeşil şortu aldı bana. *-* Thanks Babe!

Dün kartımın bana şok yaşatmayacağına emin olduktan sonra internetten beğendiğim turuncu çizgili üstü ve siyah yüksek bel şortu satın aldım. Aynı zamanda Suspus'umun blogu sayesinde Pull&Bear'da var olduğundan haberimin olduğu yukarıdaki I love Tokyo yazılı tişörtü aldım. Yalnız bu tişörte sahip olmam da oldukça maceralıydı. Israrla bana yok demelerine rağmen stoktan çıkarttırdım XD

Aynı zamanda BB Cream'i biliyorsunuzdur. Garnier de yeni BB Cream çıkartmış. Light rengini aldım. Tester'ını denediğimde rengi tenime yakın duruyordu. Tabii ben bembeyaz olduğumdan azıcık koyuydu. Millet sürdüğünde beyazlaşır, ben kararıyorum xD Bakalım denedikten sonra önerip önermeyeceğime karar veririm. Onun için ayrı bir post yapacağım üşenmezsem.

Bir de Watsons'tan Kirpik Kıvırıcı aldım. Takma Kirpik taktığım zamanlar kirpiklerim uzun olduğu için aşağı aşağı duruyor hiç hoş olmuyordu. Bakalım becerebilecek miyim :D

Dün Forum'a gitmişken birkaç fotoğraf çekildim. Dandik makinayla akşam ne yazık ki fotoğrafların kalitesi kötü çıktı :/  İyi bir makineye (bir süreliğine de olsa) sahip olmak için az daha bekleyeceğim. Umarım Malki >_> cici bi fotoğraf makinesiyle düzgünce fotoğraflarımı çekecek.





Saçlarımın arkası topuzdu. O yanlardan çıkan dalgalar benim kendi saçım. Direk banyodan çıkmış hali. Bukle bukle ve yoluk yoluk :D Gerçi fotoğrafta pek belli olmamış. Kesim zamanı geldi >_>






Şebekler!
1 aylık limitimi doldurduktan sonra yaşadığım haz paha biçilemez XD

21 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet *.* Boyum 163, kilom 50. işte 34-36 bedenim O.o ve hep öyle diyordum aslında. Tombik duruyorum boydan dolayı xD Basenler ve göbek haricinde pek bir şeyim yok. Buraya koymak için bilhassa basenlerimin ince görünenlerini seçtim kihkih :D

      Bence aldıklarının post'unu yaaaaaaaaaaaaap XD Beğendiklerim olur, yürütürüm gene :P Sen de güle güle kullan canım ;) Ne der eskiler "Üzerimizde paralansın" :P

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu post'u ben dün gece gelir gelmez yazdım, ama fotoğrafları küçültmeye, logo eklemeye falan çok üşendim xD Ondan Garnier ile ilgili kısım dünden kalma.

      Sen yap işin bitince post'u acelesi yok ;)

      Hem ben daha zayıflamaya çalışıyorum :P No ideal kilo, Yes skinny olmak xD(Çok fazla Koreliler ve Japonlarla ilgili şeyler izlemek ve onları blogları takip etmek! >.<) Şaka maka Skinny değil de sadece 34 beden olsam yeterli olur zanımca. Yoksa Japonya'dan kıyafet sipariş verince üzerimde emanet gibi duracak :/

      Sil
  2. Enda'nın twitterından görüp geldim:)
    Biz de I Love Tokyo'yu Enda'nın blogundan görünce Pull&Bear'a sorduk ama aynen onlardan kalmadı dedi görevli sonra bir düşündü, sanırım depoda var dedi:) Sen de cumartesi gitmişsin sanırım adamlar neden çok aranıyor bu ürün acaba diye düşünecek ahaha, onlarda gelmişse güzelce çıkarsınlar canım depoda tutmalar ne oluyor stok mu yapıyorlar tshirt kıtlığımı çıkacakmış:P
    Ve bir de Watson'da Garnieri gördük şaşırdık daha önce orda Kore'den ithal bir markanın BBCream'ini almıştık o baya açık onu denemediysen deneyebilirsin.
    Son olarak aldıklarını güle güle kullan diyorum hepsi çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. O halde hoşgeldin Astrea ;)

      Aynen neden sakladıklarını anlamadım. Aslında işkillenmedim de değil, acaba defolu diye mi depolarında duruyor, indirim zamanı mı satacaklar diye. Önce ben de oradaki elemanlardan birine sordum yok dedi. Ama arkadaşım deponuzda olduğunu söylüyor, daha dün almış diyince(yalandan kim ölmüş :P) bana böyle şaşırmış gibi baktı XD O zaman bir sorayım isterseniz dedi. Gitti başkasına sordu, o yok demiş. Sonra ben tabii ısrarla vardır bi bakın dedim, mağazanın müdürü olabileceğini tahmin etttiğim tatlı bir bayan var lütfen bekleyin dedi. Gitti 10 dakika sonra Sadece M beden kalmış. Bu ürün eski bir ürün. Bir tane kalmış. Olur mu? dedi. Olmaz mı diyerek üstüne atlıyordum nerdeyse xD Defolu da görünmüyordu.
      (destan yazdım :P)

      Watsons'ın kendi markasına ait 2 tane BB Cream var, ancak onlardan biri cildimi yağlandırıyor. Diğeri Garnier'den daha da koyu yapıyor. :((

      Hep beraber güle güle giyelim o halde ;) ehhee :D (Bu bir trendin başlangıcı olacak gibi hissediyorum :P)

      Sil
    3. Hoşbuldum:)
      Ahaha iyi yapmışsın valal onlara kalsa yok diyip geçiyorlar:) Evet biz de M aldık başka yokmuş. Satışta bir sürü I love tshirtü vardı bi tane kedi şeklinde tam kedinin gövdesine I love yazılmış altınada kuyruğu gelmiş çok tatlıydı oda, bir daha ki sefere artık:)
      Hıım anladım ama ne olursa olsun hiç biri Misha BB Cream'nın yerini tutmuyor o bambaşka bişi, ben onu kullanıyorum şimdi bitmesin diye gram gram kullanıyorum resmen:)
      Ahaha ama İzmir'deki ürünleri biz tükettik artık almak isteyenler şansına küssün:)

      Sil
    4. Dediğin kediliyi görmedim ya da şu anda hatırlamıyorum. O kadar çok tişört vardı ki!! O.o Benim de çok fazla tişörtüm var diye şu aralar gömlek ve dantelli gömleklere sardım xD Benim gözüm onlardaydı ama hiç int. sitesindeki hallerine benzemiyor. Beğenmedim, almadım :(

      Argh!!! Missha BB Cream bulsam stoğunu yapmazsam ne olayım. Hatta SKIN92 bile olabilir :( Missha Türkiyede 70 liradan satılıyor. Üstelik 2-3 hafta bekletmeli :/ Ne anladım ben bundan.

      Dediğin doğru xD Artık İzmir'den almak isteyenler üzerimizde görüp bakmakla yetinecek. Nihahah! XD

      Sil
  3. Ben Misha'yı ebayden aldım. 30-35 tl gibi bir şeye mal oldu, satıcı Kore'dendi. Sorunsuz geldi istersen satıcının nickine bakayım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman aldın? Yanında bir şey aldın mı? O_o Nasıl aldın yaaA! Yurtdışından almak yasak, milletinkiler gümrüklerde takılı kalıyor. O_o o_O Tüm bu cevapları istiyorum eheh :D

      Sil
    2. Geçen yaz aldım sanırım, bende gelir mi gelmez mi emin olamadım aldım bir şans diyerek geldi hatta 15 günde baya şaşırdım:) Kutunun üzerinde make-up yazıyordu hatta:) Şans eseri geldi heralde bazen öle oluyomuş gümrükten geçerken pek bakmıyorlarmış. Belki de bizim şehirde böledir sende bir dene istersen:)

      Sil
    3. Denemekten zarar çıkmaz fiyatı ucuzsa, ancak geçen eylül-ekim ayından beri pek alınamıyor diye biliyorum O.o Peki satıcısı kimdi? Bellogirl mü?

      Sil
  4. rubyruby76'dan almıştım arkadaşım daha önce ondan almıştı daha güvenilir diye şeyttim:)
    Dur hatta ben bulayım hesabımdan,
    http://www.ebay.com/itm/Missha-M-Perfect-Cover-Blemish-Balm-BB-Cream-21-20ml-/320845825785?pt=US_Makeup_Face&hash=item4ab3e6c6f9#ht_7309wt_926

    burdaki denemek için için uygun gibi 20 ml, 21 numara istersin sanırım, ah dene bakalım umarım gelir yaa:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş yaa T___T Fiyata baaak! Bu nereye 70 lira nereye! BB Cream ülkemizde kozmetikten sayılmıyordur belki(:P inş!) Evet 21'i isterim muhtemelen. ^_^ Bakalım gelecek mi XD

      Sil
    2. 50 ml 35 tl gibi bişeye geliyor daha hesaplı ama gelmeme riski olduğu için 20 tlden başlamalı, sonra gelirse 50 tlsini alırız:D hadi bakalım umarım gelir yaa gelmezse çok üzülürüm:/

      Sil
    3. Aynen xD Yalnız yakın zamanda şunu okumuştum. O günden beri aklımda en azından bi denemek vardı. Geçende 3 parça kıyafet alan biri asos'tandı sanırım, yanında ruj da getirtmiş ve bu şubat ayında oluyor.

      Bu paypal hesaplı olduğundan benim ek kart olmaz. Yarın annemin kredi kartıyla deneyeceğim. Sonuçları beraber görürüz :D

      Sil
  5. peki gümrükte takılanları ne yapıyorlar ki acaba geri mi gönderiyorlar geri gönderiyorlarsa 60 gün iade etme süresi var satıcının, parayı geri iade ediyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri göndermiyorlar, direk gümrükte takılı kalıyor. Ya çöpe gidiyordur ya da oradaki çalışanlar üstüne konuyordur :P Çünkü geri gidiyor diyenini duymadım/okumadım hiç.

      Sil
  6. Ne kaynatıyorsunuz burda bakayım, hııı? :P Şaka maka, bu Vudu o soyunma kabinlerine girip cicileri üstünde "Olmuş muu *-*" diye çıkınca benim de tansiyonum fırlıyor hep, tütütütü maşalla daskdljads. Ama o sondaki fotoğraflarla karizmama gölge düştü, yastayım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııı! Yirim yirim! Yok öyle bir şey :D

      Sil