This is an example of a HTML caption with a link .

28 Nisan 2012 Cumartesi


Dün "Dehşet Kapanı" filmine gittik Malki, Sparti ve ben. Film hakkındaki izlenimlerimiz muhtemelen benim çok eğlendiğim yönünde olacaktır. Bu kadar gülmemiştim bir filmde. Hatta bir ara Malki beni azarladı xD Tabii güldüm ettim diyorum da filmin türü korku-komediydi, ancak öyle gideyim de çok gülerim diye düşünmeyin. Muhtemelen benim 5'te 1'im kadar bile gülmeyebilirsiniz. Çünkü ben Testere filminde bile deli gibi gülen insanım >_> Filmin bitiminde filmi tek seven insan da bendim sanırım. Hatta dün 21:45 seansı Forum Bornova AVM'de izlemiş olan varsa bu filmi, verdiğim geçici rahatsızlıktan ötürü özürlerimi sunuyorum. Adam gibi kimse korkmadı benim yüzümden filmden :D

Bu da dünden bir kare ^_^
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder