This is an example of a HTML caption with a link .

30 Nisan 2012 Pazartesi

 
Sonunda geç de olsa dondurma mevsimini açmış bulunmaktayıııız *-*Antep fıstıklı-Kavunlu favorim!

Malki'nin birbirinden ayrı çektiği bu pozları birleştirince oldukça komik bi 4'lü olduğunu düşünüyorum. Düzgün tek bir fotoğraf yok ne yazık ki xD saghfdgafsdh

Ne diyorduk! "I Love TOKYO" ;)

Ice cream is more of a summer delicacy in Turkey. And I opened the season for it finally. My favorite aromas are pistachio and melon. My "I love Tokyo" t-shirt is from Pull&Bear by the way.
Categories: ,

8 yorum :

  1. Ama t-shirt......::':':'')')))'))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehüehü Pull&Bear koşuuuun XD

      Sil
    2. Ay paramı tüketmeyeyyddiiimmm oooyyyyy hep manga aldım bu ay :'''')')' Bi yerden bulcam para gitçem alçam!

      Sil
    3. Ben de bunun yüzünden tükettim parayı nihah :P Yalnız göremezsen adamlara filan sor. Geçen sezondan olduğu içüünn stokta varsa veriyorlar *-*

      Sil
    4. Ha öyle mii! Tamam o zaman öyle yaparım. He bi de şey sorcaktım sen aldığın perukları lensleri falan nerden alıyosun? Yani internetten olduğunu varsayarak soruyorum bunu :D Açıklayıcı bi yazın varsa direk onun linkini de alabilirim ekstra cevaba gerek yok :d

      Sil
    5. Burda lensleri aldığım yer http://mirielenda.blogspot.com/2012/03/honeycolorcom-siparisim.html var

      Burda peruk http://mirielenda.blogspot.com/2012/03/white-wig-ve-ben-dogdum-xd.html var ^_^

      Sil
    6. Teşkür ettim, bi incelemeye geçiyim :')

      Sil