This is an example of a HTML caption with a link .

9 Nisan 2012 Pazartesi


Cumartesi günü Garnier'ın BB Cream'ini aldığımdan bahsetmiştim. Tenim beyaz diye Light rengini aldım. Kullandım. Bende Blemish bir etki yaratmadı aksine azıcık koyulaştım. Buyrun yüzümdeki akne'leri ne derece kapamış birlikte bakalım. Aynı yeri fotoğraflamadım bilhassa. Çünkü yüzümün her yerine sürdüm. Pek bir şey fark etmediğini göreceksiniz zaten.




Gördüğünüz gibi yalnızca tenimi koyulttu. Onun dışında kırmızılıklarıma bir etki etmedi :P Blog amblemini nereye koyacağımı bilemediğimden gözüme koymuşum xD Ancak yanlış bir seçim olmuş. Çok az bi kısım belli oluyor. Akneleri kapamadı ancak gözaltımı tamamen düzeltti. Bu yüzden azıcık uzaktan bir fotoyu daha ekliyorum. Ancak bunda makyajımı tamamladım artık. Yüzümde allık, rimel, kaş kalemi ve kahverengi far dışında hiçbir şey yok.


Üstteki fotoğrafta gözeneklerimin ne kadar belli olduğu ve tenimin parladığı da anlaşılıyordur. Aradan 2 saat geçti ve hala yağlanma gibi bir problem olmadı.

Gelelim paketin üzerinde yazan ürünün vaad ettiklerine...
24 Saat Nemlendirir: Sırf bu kısım için dün denediğimde dikkat ettim en geç 7-8 saat sonra yüzümde kremden eser kalmıyor :D
Cilt Rengini Eşitler: Yüzümdeki cilt tonlaması aslında çok hoş. Gerçekten rengi beğendim ancak boynum ne olacak? Ya omzum? Tatlı bir beyazlık değil tatlı bir otobronzan etkisi yaptı :D Her ne kadar fotoğraflarda belli olmasa da annem bile boynun beyaz kalmış dedi. Düşünün! :D
Pürüz ve Çizgileri Gizler: Valla ben bi pürüz falan gizlediğini görmedim.

GFK 15 ile UV Işınlarına Karşı Korur: Hadi bakalım...

Şimdiiii burada akneden bahsetmemiş tabii. Ama paketin arkasında lekeleri kapattığından bahsetmiş. Bende gördüğünüz gibi işe yaramadı. Ancak gözaltı morluklarını giderdi.

Umarım biraz daha kapatıcı etkisi çok, rengi azıcık daha açık bir BB Cream Türkiye'de piyasaya çıkar :/

Şu an için en iyi BB Cream olan Missha BBCream review'ine bakmak için şuraya tık tık ^_^

8 yorum :

  1. Ben de aldim gecenlerde bundan (cunku Watsons'daki kiz "kullandim, cok memnunum" dedi. Bense boyle seylere idiot gibi hemen inanan tiplerdenim:) Kapaticiligi yok denecek kadar az ama yuzune surdugunde pure beauty nin bb si kadar da agir hissettirmiyor. (galiba bu hic varolmamakla ayni sey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet XD Hiç hissedilmiyor hemen hemen. Oysa ne umutlarım vardı :/ Ama fiyatı 16-17 lira gibi bir şeydi. Denemeden bilemeyiz nasıl olsa xD

      Sil
  2. Ben Missha'nın bb creamini aldım geçen haftalarda. Şu an çok memnunum ama. Tonu da çok doğru seçmişim, bi koyulaşma olmadı hiç :D Kapatıcılığını da nemliliğini de sevdim. Bi de bazı izlerde düzelme gibi durumlar olduğunu gözlemledim sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.misshashop.net/?view=products&cid=--1-2&sub=0&content=Missha-Turkiye/Missha-BB-KREM.html hatta şu en baştakini aldım.

      Sil
    2. Ya ben burayı biliyorum ama çok pahalıya satıyor :( Normalde 15 dolara falan denk geliyormuş fiyatı. İnternetten almayı deneyecektim belki girer ürün ülkeye diye, ama yakın zamanda bi tanıdık denemiş. Ürün 1 aydır gelmemişmiş. Öeh! Sağ ol cnm. Bi gün denerim belki burdan almayı O.o

      Sil
    3. Ya ben de ilk 90 liralık olanları gördüm ööhh dedim sonra 60 lira olanı görünce çok ucuz geldi :D Yurtdışından alma şansım olmadığından kıydım parama. Aaa demek arada öyle sorunlar oluyo benim 2 günde gelmişti hemen :/

      Sil
    4. Fondöten de 50-60 lira. Bittiğinde belki kıyarım parama alırım artık xD zaten yakında bayilik dağıttıklarına göre(sitede öyle yazıyordu) kozmetik satan yerlerde elden alabileceğiz.

      Sil