This is an example of a HTML caption with a link .

11 Nisan 2012 Çarşamba

Yine bir Japon Moda Dergisi ile karşınızdayım. Derginin sevdiğim sayfalarına bi göz atalım. Büyük halleri için resimlere tıklamayı unutmayın ;)

Mavi çantaya ve rengine bayıldım!

Siyah etekli, krem üstlü kombin!

Kırmızı üstlü, siyah şortlu kombin favorim! :P

Kaş boyama rimelleri Türkiye'de var mı bilmiyorum. Ancak yoksa artık gelmeli...

Favorim 4 ve 1!! :D

Zımbalı botlar! 

Tüm sayfaları yüklemedim. Yine ilgimi çeken sayfaları eklemeye çalıştım. Bu güzel dergiyi bize sunan kişiye çok teşekkür ediyoruz ;) Tamamına bakmak isterseniz onun sitesine bir göz atın derim ;)

Thanks for the upload! Arigatoo! (◡‿◡✿) www.pinkoolaid.com
Categories: ,

2 yorum :

  1. Çocukluğumdan beri "Japon moda" sına bayılırım:)) Gerçekten çok hoş ve yaratıcı kombinleri, ayrıca dergi içinde sağol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) ben buldukça dergi sayfalarını paylaşırım böyle. Beğenmenize sevindim.

      Sil