This is an example of a HTML caption with a link .

29 Nisan 2012 Pazar


Ne zorluklarla bitirdim ben seni biliyor musun diziiii (Hrrr) Hepsi o lanet Superonline adil kullanım kotası yüzünden... Bu kadar yavaş inmeseydi 1 günde bitirirdim ben bunu. Neyse! 

Geçen gün bitirdim, oldukça da beğendim. Keşke bu tarz dramalar Kore'de çokça olsa da sadece Japon dramalarla yetinmesek. Drama hakkında şöyle diyebilirim sanırım. Konusu, karakterleri ve tabii ki müzikleriyle beni kendine bağlayan güzel bi dramaydı. Bittiğinde oldukça üzüldüm, ancak uzatmanın da alemi yoktu doğrusu. İzleyenler neden bahsedeceğimi anlayacaklar.

 











Konusuna kısaca değinecek olursak, Eye Candy 6 kişiden oluşan kendi çaplarında eğlenen bir rock grubudur. Aynı liseye giden, tek hedefleri müzik yapmak olan biraz psikopat, biraz manyak yeri geldiğinde aşık ama birbirlerini kollayan bu 6 kişi okullarının yakın zamanda yıkılacak olduğunu öğrenir ve  Kore'nin zenginler okulu olarak da tabir edilebilecek bir okula gönderilirler. 

Okula gittiklerin de ise grubun lideri olan Byung Hee'nin şarkı yazmak için ihtiyaç duyduğu ve daha önce karşılaştıkları ilham perisini görürler. Konu hemen hemen bu ilham perisi kızımız ve grup arasında şekillenecektir.

Arkadaşlık konulu bu diziyi oldukça beğendim. Bu yüzden bu türü sevenlere kesinlikle ve kesinlikle öneririm. 














Buradan itibaren biraz spoiler'a girmek istiyorum. Bu yüzden okumasanız iyi olabilir.

Benim en sevdiğim kısım muhtemelen 3 bölüm boyunca sevdirilip sonra öldürülen grup üyesi kısmıydı :D Genelde Kore dramalarında en popüler adam saniyesine öldürülmez, bu yüzden beni oldukça şaşırtmıştı. Grubun o öldükten sonra bocalaması falan güzel aktarılmıştı.  L'i oynayan çocuk muhtemelen çoğu kişinin favorisiydi. Ben de çok sevdim ama bazen ağzını kırasım geldi. Sürekli aynı surat. >_>

Filmde sevmediğim kısım ise okulun grubu Strawberry Fields oldu. Nasıl yapmacık, nasıl iğreti duruyordu. Ancak her karakterin üzerine düşülmesi, misal yine bu grubun da aktif rol oynaması hoşuma gitti, bu yüzden bir süre sonra alıştım.





Velhasıl şuraya bağlayacağım. Arkadaşlık ve okul temalı filmleri seviyorsanız, üstüne her zevke hitap eden rockçı çocuklar görmek istiyorsanız (:P) izlemenizi tavsiye ederim ;)

Categories:

2 yorum :

  1. Bende 3 gündür bağlantı problemi nedeniyle aynı bölümü baştan indirip duruyorum :( Hotfile linki bulmuştum kahrolsunki kaldığı yerden devam etmiyor sürekli başa sarıyor.. :/ Ben Flower Boy Band'in traileri gördüğümden beri bekliyordum bitsin diye başroldeki (ölen değil) genç desen ayrı bir sorunum benim ^^ Spoilera girmeden okudum hehe^^ Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben çözümü online izleyerek buldum. Boşver inmiyorsa online izle sende. Yok yani yoksa topluca bu int. bağlantımı kesip atacağım. O derece sinirliyim. Bir de sen spoilerda yazan kısmı zaten biliyormuşsun. O yüzden okusan spoiler yemezsin ;)

      Sil