This is an example of a HTML caption with a link .

10 Mayıs 2012 Perşembe


Another'ı izledim bitirdim. Aslında başlayalı çok oluyor ancak bir bölümden sonra çok sıkılıp yarım bırakmıştım. İlk başta konusu oldukça güzel ilerliyordu. Dedektifçilik oynanıyor ve bulunması gereken kişiyi bulmaya çalışıyorsunuz. Sürekli düşündüğüm kişi yanlış çıkıyordu. Ancak sonlara doğru bilemiyorum, bana çok çok sıkıcı geldi. Gerilim olarak oldukça hoş, ama benim için yetersizdi. Son bölümden zaten hiç memnun kalmadım. Ama izleyenler pek sevmiş pek beğenmiş. Bu yüzden bu türü sevenler şans versin diyorum.













Buradan itibaren spoilerlı kısma giriyorum. 
Sonundan nefret ettim. Evet! Öldürülmesi gereken kişinin o kişi olmasından nefret ettim. Tamam öğrenci olmak zorunda değildi, ancak öğretmenler odası sınıfın içinde de değildi. Yani sınıfta beslenen bir hayvan mesela fare filan ne bileyim öyle bir şey çıksa daha çok sevinecek, vay anasını falan diyecektim. Gidip öğretmen çıkması beni deli etti. Öyle de bi sinirli bitirdim işte :D
Categories:

12 yorum :

  1. Bitirince Lost'un sonu bile daha iyiydi dedim -___-
    Ayrıca senaristlerin bu şekilde dalga geçmesi hiç hoşuma gitmiyor! Madem ipucu veriyorsun o zaman katili bulmamıza da izin ver. Aaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi demi! Sonunda herkes birbirini yedi xD Kimse kalmadı nerdeyse. Bir an Battle Royale izliyormuş gibi oldum. Film değişti birden :D

      Sil
  2. Ben sevmiştim, sonunu da zorlama bulmadım. Sonuçta sırf öğrenciler değil sınıfta derse giren öğretmenler de ölebiliyordu. Hatta 26 yıl önceki öğretmen bu yüzden görevini bırakmıştı. Yani fazlalık olma durumu sırf öğrencileri kapsamak zorunda değildi. Ayrıca senarist ipuçları da verdi. Mantık hatası olmayan kaliteli bir animeydi. Neyse herkesin kendi zevki tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahalla buraya uzunca bi yanıt yazmıştım dün gece ben >_< Göndermeden kapadım heralde.

      Rei'cim sen animeyi tekrar anlatmışsın. Sonuçta ben de izledim animeyi ve bitirdim. Neyin neyi kapsadığını elbet hatırlıyorum :) Sorun şu, "olmaması gerekenler". Yani görevini bırakan öğretmen fazlalık olduğu için değil, ölmek istemediği için bıraktı. Yani bir öğretmen ölebilir ama fazlalık olmamalıydı. Anlatabildim mi ki? Yani benim için bu olay tamamen mantık hatası. Çünkü öğretmenler odasına eklenen sandalyenin benim için sınıfla bir bağlantısı yok. Sınıfa ait değil. Eski 3-3 sınfının da şu anki sınıfla bir bağlantısı yok. Tamamen insanın görmek istedikleriyle alakalı. Sen bunları gördüğün halde sana batmıyorsa elbette sen çok seversin. Ama bana battığı için ben hiç sevmedim :) Yani dediğin gibi herkesin kendi zevki.

      Sil
    2. Benim de söylemek istediğim öğretmenler sırf o sınıfın hocası diye lanetten etkilenebiliyorsa, ölebiliyorsa, sınıfın parçası sayılmaları da normal. Animeyi izlemişsin de mantığını anlamayınca mantıksız gelmiş. O yüzden vurgulamak için tekrarladım, izlemedin diye anlatmadım. "Valla ölebilir ama fazlalık olamaz" teorin anlamsız. Eski 3-3 sınıfını başta anlattığım "ölüm - sınıfın parçası olma" durumuna örnek olarak anlatmıştım, şimdiki sınıfla bağlantısı yok demen zaten animeye ne kadar sinir olduğunu gösteriyor. Olayları çözmek için eski ve yeni sınıflarda verilen bilgileri birlikte değerlendirmek normal yoksa. Şu an yorum yazdığıma bile pişman oldum gerçi. Biri bir şeyi sevmedim, hahaha! ne biçim animeydi dediğinde susup uzaklaşmak gerekiyormuş.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Ps. Yorum hata verdi diye ikinci kez yazmıştım. Tekini sildim

      Sil
    5. Şu an yazdığını okuduğumda sırf sevdiğin için olumsuz yoruma dayanamayan bir birey gibi davrandığını söylesem?

      İlk başta yazdıklarımı anlamadığın sonucunu çıkarmıştım. O yüzden detaylı bir açıklama yapmıştım ben de. Ancak görüyorum ki, -bana göre bu böyle, bu yüzden mantıklı bir anime ve bunu herkes böyle kabul etmeli- düşüncesiyle hareket ediyorsun. Göremiyorsun ki sen nasıl benim dediğimi mantıksız buluyorsan, ben de senin dediklerini o kadar mantıksız buluyorum. Bu insan nasıl bunu göremez diyorum. :) Ama kalkıpta benim düşüncem filmi izleyenlerin düşüncesi olmalı gibi davranmıyorum ki. Olay üslubundan kaynaklı. Yoksa ben de sana açıklama yapmazdım muhtemelen ^_^ Çünkü benim favori türüm korku ve artık bu tür konular bende yalama yaptı. Birileri elbette benim beğenmediğim şeyleri beğenecektir ^_^

      Sil
  3. Blog ödülleri dağıtılıyo canım ödülün var almak istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim canım *-* Ancak o ödül bana azıcık karışık geldi >_< Geçiştirmek için yazmasam iyi olur :D

      Sil
  4. Bu tarzda izlediğim ilk animeydi, ne kadar arasam da böylesini bulamadım asla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu animeyi sevenler genelde Higurashi no Naku Koro ni'yi de çok seviyorlar. İzlemediysen bi bakabilirsin :)

      Sil