This is an example of a HTML caption with a link .

5 Mayıs 2012 Cumartesi


Yine çıktığı gün Malkav ile gittiğimiz bir film. Aslında hiçbir beklentiyle gitmedim. Hatta 3D olduğunu öğrendiğimde hayal kırıklığına uğramıştım. Ancak hem film oldukça iyiydi hem de 3D teknikleri çok fazla gözümü ağrıtmadı. Üstelik o dandik kırmızı ve ağır 3D gözlüğü yoktu *-* Çok sevinçli bir gündü anlayacağınız xD

Gelelim filme. Salon tamamen doluydu ve tüm film boyunca hep beraber güldük. Aksiyonu bol, komediyle zenginleştirilmiş özel kahramanlar ve bir de savaştığımız uzaylı bir grup xD Daha ne isteriz ki. Bu kadar kalabalık bir ekiple nasıl başarabilirler emin olamadım, ancak hemen hemen her karakterin üzerinde aynı ölçüde durulmuştu. Belki biraz Iron Man'e iltimas geçilmiş olabilir. Ancak onun nedeni de spoiler'a giriyor. İzlerken anlarsınız. Sonunda yazılar akmaya başlayıp jenerik girdikten sonra devamının da geleceğinin sinyallerini veren bir kısım daha var. Onu da izleyebilirsiniz. Ancak ben Marvel çizgi romanlarını takip etmeyen bir birey olarak neler döndüğünü anlayamadım. Onun açıklaması da Malkav'dan geldi sağ olsun.

Benim en çok güldüğüm kısım muhtemelen, Hulk'lı sahnelerdi :D Hulk'ın Thor'a geçirdiği sahne favorim. İkincisi de Hulk'un Loki'yi ordan oraya savurduğu sahneydi :D Sanırım tüm salon o sırada kopmuştu. Hayatımda Hulk karakteri bu kadar sevecen(!) görünmemişti gözüme :D

Kısaca anlatmayayım ben, siz gidin izleyin. Öneriyorum! Hatta ben bir kez daha seyrederim bile >_<

Biraz da çektiğimiz fotoğraflar gelsin *-*

Yep! Sadece şort giymiyorum efenim! Bol paça kot da giyiyorum! Saygılar xD


 Bu gördüğünüz kalabalık bedava plastik şarap kadehinde şarap dağıtıldığında oluşmuş olan bir kalabalık. Bunu çektiğimde bileti almaya gidiyorduk. Bileti aldıktan sonra hava karardıkça daha da kalabalıklaştı :D


 
Sonunda düzgün 3D gözlüklerimize kavuştuk. Eskiden kırmızı ağır ve karanlık 3D gözlükler vardı. Yıl olmuş 2012! Hala burnu ağrıtan 3D gözlük mü olur yee! Yaşasın hafif gözlükler!!! xD
The Avengers was one of the best films I've seen in the last few months. Scenes with especially Hulk are my favorite. I recommend this too *-*

6 yorum :

  1. "Seni çelimsiz tanrı!"
    Hulk'u resmen sevimlilik unsuru olarak kullanmışlar. Umarım dublajlisina gitmemişsindir. Ben küçük kuzenim yüzünden gitmek zorunda kaldım. Filmin sonunda Demir Adam "döner yok mu la?!!" Diye bağırıyordu. -____-"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! Tam da o replik :D :D Tüm salonun kopmasına neden olmuştu. Ben altyazılıya gittim. Genelde varsa hep altyazılı tercih ederim. Dublaj çoğu zaman iyi olmuyor :/ Bu arada filme eklenmeyen sahnelerin fotoğrafları da düşmüş internete. Sahiden gidip döneri yemişler ;) :P

      Sil
  2. Vay üstündeki çok seksiymiş :D 3d izleyemiyorum geçen hafta ilk defa titanları öyle izledim istem dışı hareketler yaptım, hiç bana göre değilmiş anladım. Bir de gözüklük üstüne gözlük takmak zorunda kaldım asddfsadfas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Titanların Öfkesi filmini 3D diye gidip izlemedim. Kesin aynı şeyleri ben de yapardım xD Bu film gene yeterli düzeydeydi 3D olarak bence :P Evde bile olsa izle ama bu filmi xD Güzeldi çünkü.

      Mihmih :P Üstümdeki sütyen dekolteliydi ahahah XD Dantelli şeylere zaafım var hele ki siyahsa *-*

      Sil
    2. Scarlet oynuyor diye düşünmüyordum keşke Thordaki gibi Natalie Portman oynasaydı. Yine de nete düşüntüğünde izleyeceğim 3d'yi bir daha kaldıramam :D

      Sil
    3. Natalia'nın rolü o değildi ki. Scarlet Karadul'u oynuyor O.o

      Sil