This is an example of a HTML caption with a link .

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Şu sıralar izlediğim dramalara bir göz atalım dedim. Belki ne izleyeceğinizi düşünüyorsunuzdur ve bunlardan biri ilginizi çeker xD

OH! MY LADY

Oldukça şirin, kendini izletebilen bir dramaydı. Bol bol Siwon'un baklavalarına maruz kaldık. Oldukça hoş anlar yaşandı :P

Dramanın konusu, Kore'nin en ünlü yıldızlarından Sung Min Woo ünlü olmadan önce beraber olduğu kadının ona haber vermeden doğurduğu küçük kızını ortada hiçbir neden yokken Sung Min Woo'nun kapısına bırakır. O sırada evde temizlikçi olarak çalışan Yoon Gae Hwa bilmemesi gereken bu büyük sırrı öğrenir. Yoon Gae zaten 30'unu aştığı için ve bir de evlenip boşandığı için iş bulamazken, bir şirkette çalışabileceğini ancak tek şartının Sung Min Woo'yu şirketin düzenlediği müzikalde oynaması için ikna etmesi gerektiğini öğrenince, elindeki tek kozu olan Sung Min Woo'nun basından gizlenen çocuğunu kullanacaktır.

Oldukça komik ve aşk ile sık boğaz edilmemiş bir dramaydı. Genelde bu tarz dramaları bir kaç bölüm izledikten sonra sıkılıp kapatırdım, ancak bunu nedense sonuna kadar izledim xD Çabuk da bitti zaten. Şimdi yeni drama bakınıyorum :D 



ROOFTOP PRINCE

Bu drama ne yazık ki hala devam ediyor ve ben bunu bilmeyerek başlamıştım. Şimdi 20 bölümün tamamlanmasını bekliyorum ki takılmadan izleyebileyim. Bu diziyi özellikle öneriyorum. Çok çok çok beğendim *-*

Dramanın konusu, Joseon prensi Lee Gak bir gün uyandığında yanında prensesini(kardeşi değil, eşi eşi :P) bulamaz ve onu aratınca gölde boğulmuş olduğunu öğrenir. Bunun bir cinayet olduğunu düşünür ve bu konuyu çözmesi için 3 adam toplar. Ancak onları öldürmek için kovalayan başka adamlardan kaçarken dördüde zamanda ileriye, tam 300 yıl sonrasına atlarlar. Yani günümüz Kore'sine. 
Bir süre sonra Lee Gak bunun bir tesadüf olmadığını ve kendisini, prensesi ve prensesin kardeşinin bu zamanda da var olduğunu öğrenecektir. Aynı olayların tekrar edeceğini ve bu sayede prensesi kimin öldürdüğünü öğreneceğini düşünür. 

Gerçekte öyle mi olacak bilemiyorum. Daha oraları izleyemediiiiiim xD

SOULMATE 

Ben bu dramayı daha önce izlemeye çalışmış, ama ilk bölümde çok sıkıldığım için bırakmıştım. Daha sonra bunu unutarak tekrar izlemeye başladım Birkaç bölüm diziye şans verdim, ancak ne yazık ki yine baydı. Ben de bıraktım.

Dramanın konusu, kısaca anlatmak gerekirse birbiriyle bağlantılı 6 kişinin aşk hayatları ve tesadüfler üzerine kurulmuş arkadaşlıklarını konu alıyor. 

Şu an resimdeki 2 kadın ve 2 adam neden yanyana düşmüş ona takılmış vaziyetteyim. Halbuki gözlüklü adamın yanında olsaydı ortadaki kadın, kimden kime döndükleri çok güzel biçimde fotoğraftan belli olacaktı xD


PETTY ROMANCE

Aslında bu drama biraz yetişkinlere yönelik. Özellikle filmde bir çok kez gözüken manhwa canlandırmaları kısmı xD Ben bu filmi izlerken çok eğlendim. Zaten 1 buçuk saat filandı yanlış hatırlamıyorsam.

Konusu, biri manhwa(Kore mangası) çizeri diğeri ise cinsel ilişkiler hakkında tecrübesi olmadan bir dergide cinsel ilişkiler hakkında yazı yazan bir köşe yazarı. İkisinin de acilen paraya ihtiyacı var ve bu yüzden manhwa çizeri olan adam senaryo yazsın diye birini bulmak zorunda. Ne şans ki senaryo yazması için bu kadının doğru tercih olduğunu düşünüyor :D

Peki bu ikisi birden para ödüllü bir yarışmayı kazanmak için yetişkinlere yönelik bir manhwa yapmaya çalışırsa ne olur? xD

Oldukça da komik olur ahah xD Gece gece beni çok güldürmüştü. Bu tarz filmleri seviyorsanız bir göz atın derim ;)
Not: Köşe yazarı kadının kardeşini oynayan adam oyoyoyoy çok fena! :P


Dramas I've watched recently. I'd especially recommend Rooftop Prince.
Categories:

2 yorum :

  1. Ben 2 aydır My Girlfriend is A Gumiho'yu bitirmeye çalışıyorum. Nasıl bir son zamanlar o helal olsun ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıldığın an bırakıp başka diziye geç kız. Bitirmeye niye çalışıyorsun xD ehü

      Sil