This is an example of a HTML caption with a link .

28 Mayıs 2012 Pazartesi



Sizlere 2011 yılında çıkmış bir oyun önereceğim. Bir süredir canım çok sıkılıyordu. Oyun vaktimin geldiğini Diablo oynamak isteyip, ancak ona para veremeyeceğim vakit anladım. Malum Temmuz 15'e az kaldı. DGS'ye gireceğim. Aynı sebepten dolayı yıllardır oynadığım WOW(World of Warcraft)u bıraktığımı da söylemiştim. Bu yüzden biraz araştırıp Dungeon Defenders'ın eğlenceli olduğuna kanaat getirerek bilgisayara kurdum. Tahmin ettiğimden daha zevkliymiş. Bu beni bir süre götürür xD

Dungeon Defenders ister online ister tek kişilik oynanabilen bir oyun. Şu an için online kısmını oynamadım. Online oyunlara başladığımda kendimi durduramamak gibi kötü bi özelliğim var. Üstelik LOL(League of Legends)deki gibi şampiyonların görüş alan şekli de küçük olmadığı için yani tam gönlüme göre olduğu için online oynamasam daha iyi olur dedim. Eğer siz de kule defans türünde oyunları seviyorsanız bunu da beğenebilirsiniz.

Bir de daha anlaşılır şekilde anlatayım oyunu xD

 













Korumanız gereken birkaç elmas(ahaha) var ve siz seçtiğiniz Hero ile onun dövüş tekniklerini kullanarak belli noktalardan çıkan yaratıkları öldürüp sizin mücevheri korumaya çalışıyorsunuz. Aynı şekilde daha oyunun başında size sandık veriliyor ve bu sandıklardan mana düşüyor. Siz bu manalarla kuleler dikiyorsunuz :D Bu kuleler ile öldürüyorsunuz yaratıkları. Bu kadar basit, azıcık da stratejik :D Oyunun zorluk seviyesi ve sizin Hero'nuzun level'ı oynadıkça artıyor. Bu sayede sizinle dövüşecek pet edinebiliyorsunuz. Genelde en iyileri biraz yüksek lvl'lerde düşüyor ve manası(para olan mana) baya pahalı. 


Bu da oyunla ilgili kısa bir video. Oynayacak herkese şimdiden iyi oyunlar ;)


Categories: ,

0 yorum :

Yorum Gönder