This is an example of a HTML caption with a link .

22 Mayıs 2012 Salı



Eurovision'u her sene ailecek takip eder, bir şekilde favorilerimizi belirleriz. Bu sene de bugün yani 22 Mayıs'ta ilk yarı final elemesinin yapılacağını fırsat bilip oturup tek tek sevdiklerimi not almak istedim. Bilhassa benim not defterim gibi kullanacağım burayı :D (Eskiden kağıt kullanırdık, yıl olmuş 2012 xD xD)

Bu arada hemencecik bir dip not: Türkiye 24 Mayıs'ta yapılan 2. yarı final elemelerinde yer alacak. Yani bugünkünde yokuz *-*

22 Mayıs 1. yarı elemede yarışacaklar (Ülkelerin Türkçelerini yazmakla uğraşmıyorum.)

Favorilerim(Deli sevdiklerim, ilk 3'te olması gerekenler)
  • Iceland - Gréta Salóme & Jónsi - Never Forget(Kaç gündür videolarını paylaşmadığım sosyal ağ kalmadı :D O derece beğendim bu şarkıyı ve klibi. Umarım canlı olarak da bu kadar iyilerdir.)

Sevdiklerim(İlerde de dinlerim bunları ben)
  • Denmark
  • Cyprus(Yazın yeni dans müziği belli oldu. Klibi her ne kadar şarkıyla bağdaştıramazsam da beğendiğimi tahmin etmişsinizdir :D)
  • Hungary

Orta karar/Eh işte(Büyük eksiklikleri var)
  • Greece
  • Latvia
  • Romania
  • Switzerland
  • Moldova

Sevmediklerim(Dinlemesem de olur)
  • Montenegro
  • Albania(Kadının ses harika ama şarkının hiç bi olayı yok bağırmaktan başka >_<)
  • Belgium
  • Finland
  • Israel(Klip çok eğlenceli ama o kadar)
  • San Marino (Bu ne allasen xD Klip komik ama)
  • Russia(Allam! xD İzlerken gülmekten öldüm. Pamuk pamuk nineler *-* Kop kop falan diyor)
  • Austria
  • Ireland

24 Mayıs 2. yarı elemede yarışacaklar

Sevdiklerim
  • Serbia 
  • Portugal
  • Sweden(Aslında "orta karar" ile "sevdiklerim" arasında bu :P Hangisine koyayım karar veremedim)
  • Turkey(Ya ben bu şarkının klipsiz halini izlediğimde sevmiştim. Klibe uyuz oldum >_< Gemi kısmı tamam da >_< Neyse. Bir dahakine Türkçe katılalım Allahınızı seviyorsanız. Bak bunu da yazdım buraya.)
  • Estonia(Umarım canlı böyle güzel söylüyorsundur. Hiç acımam sevmediklerime atarım bak)
  • Slovakia
  • Bosnia & Herzegovina
  • Lithuania 

Orta karar/Eh işte
  • Malta
  • Belarus
  • Ukraine
  • Bulgaria(Şarkıda Seviyorum seni(Türkçe) ve Ben seni seviyrem(Azerice) diyor. Birkaç dilde var sanırım. Biz de seni seviyoruz :D)
  • Slovenia
  • Croatia(Klipte uçuşan çıplak bir erkek :P ehüheü)
Sevmediklerim
  • F.Y.R. Macedonia
  • The Netherlands
  • Georgia
  • Norway

26 Mayıs sadece final elemesinde yarışacaklar

Favorilerim
  • Azerbaijan (Çok ilginç bi şekilde dinlerken tüylerimi diken diken ettin Azerbaycan! Helal lan! Bu sene de şarkılarını sevdim. Sürekli güzel şarkı çıkaran istikrarlı bir ülke *-* )

Sevdiklerim
  •  Italy
  • Germany

Orta karar/Eh işte
  • United Kingdom
  • France
  • Spain

Benim beğendiklerim bu şekilde. Tabii bunlar canlı performansa göre değişecektir, ama benim gönlümün 1.si Iceland'dır. Umarım hak ettikleri yeri alırlar ve canlıda batırmazlar *-*


2 yorum :

  1. İzlanda ve Azerbaycan'ın şarkılarına bayıldım. Eğer canlıda da böyle yardırırlarsa olur bu iş diyorum:) Bizim şarkı haricinde alakam yoktu bu yıl katılanlarla ve sayende dinledim. Diğerlerini hala dinlemesem de bu iki ülke alır gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz önce İzlanda'nın pratik yaparken ki hallerine denk geldim youtube'da. Sanırım sesleri bu kadar büyülü çıkmayacak :/ Kızın sesi herifi inanılmaz bastırıyor O_o Neyse artık xD Youtube'dan dinlerim ehüehü :D

      Sil