This is an example of a HTML caption with a link .

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Bugünden itibaren tarzını beğendiğim ya da sadece ilgimi çeken ünlü veya ünlü olmayan takip ettiğim kişilerin tanıtımını da yapacağım *-* Daha önce şu postumda paylaştığım Kotakoti postum diğer yazdığım postlardan 5 kat daha fazla okundu ve mail aldığım tek konuydu. Madem bu tarz ünlüler hakkında daha fazla bilgilenmek istiyorsunuz,  devam edeyim dedim ben de *-* 

Hirari Ikeda

Bu seferki tanıtım Hirari Ikeda olsun. Son zamanlarda tarzını en beğendiğim kişidir kendisi. Buradan çıkaracağınız sonuç yalnızca Gyaru modasına değil, aynı zamanda Harajuku sokak modasına da ilgim oluşudur xD Ben kendisini Tokyo Fashion sitesinde Harajuku Street fotoğraflarında keşfetmiştim. Ancak asıl popülaritesini Danny Choo'nun site/blog/portal'ında yayınlanan fotoğraflarıyla kazandı. Kendisi Japon, 19 yaşında ve sürekli güncellediği bir tumblr hesabı var. Daha fazla detaya girmeme gerek yoktur sanırım.

Dip Not: Eğer çıplaklık karşıtıysanız kendisini araştırmamanızı şiddetle öneririm. Ben o fotoğraflarını eklemediğim için rahatlıkla bu postu inceleyebilirsiniz (o⌒.⌒o)

Dip 2 Not:  2. fotoğraftaki kafasında bulunan aksesuarın benzerini -biraz daha az Hint işi olanını- bulursam acımam alırım. Gören duyan olursa haber verirse sevinirim *-*


























 Son anda bir video buldum kendisi hakkında ve gerçek ismini ekledim bloga. İlginizi çekebilir ^_^



I'll introduce the people whose styles I like under the title "Farklı Tarzlar" from now on.

17 yorum :

  1. FarklıTarzlar# serini dört gözle bekliyorum ^^ Aslında benim hoşlandığım tarzda giyinmesine rağmen oldukça antipatik geldi bana bu kız.Tam olarak ne hoşuma gitti söyleyemem ama itici :D

    Bu arada 1.resimde boynundaki o siyah şeyden bende de vardı daha sonra kaybettim onu.Bida da bulamadım zaten ona benzer bişey :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın o(*-*o) Daha bi şevklendim sen böyle yazınca. Teşekkür ederiiim *-*

      O boynuna taktığı benim küçüklüğümde de modaydı. Kola(ben ayak bileğime takardım), boyna ve parmağa takılırdı *-* Boyna takılan hala duruyoooor :D Şimdi Japonlarda çok sık görüyorum. Yeniden moda yaptılar sanırım xD

      Sil
    2. Modaydı demi? çook güzeldi. eğer birgün biryerlerde rastlarsan haberdar etmeni umut ediyorum!! koşup alacam hemen =))

      Sil
    3. Tamamdır *-* Gerçi moda olduğu gibi pazarlara düşer. Pazarda satılıyordu sanki o zamanlar :)

      Sil
    4. Ahah 2012'de yazılmış bu.Demek ki modadan anlıyorsunuz.Şu aralar tekrar moda oldu 2016'ya gün sayıyoruz.Ama çok popüler olunca da hiç özelliği kalmıyor ki.Herkes de olan bir şey sende de olursa ne farkın kalır?

      Sil
    5. Başkalarından farkın kalsın diye değil de sevdiğin için takıyorsan neden olmasın :D

      Sil
  2. Bir ara 2002'de As if diye bir dizi vardı, baş karakter Emily Corrie'nin tarzı böyleydi. O zaman pek bir modaydı özellikle pembe saçlı hali bana hep Emily'i hatırlatıyor.

    Ben de o zamanlar fazlasıyla metal müziğe kapılmış olduğum için bu kızdan bir farkım yoktu. Saçlarım ya kırmızı ya da pembeydi, üstüste tasmalar takardım, suratımda ve vücudumda deldirmediğim bir tek bile yer yoktu sanırım :D
    Bu kız günümüzün modasından da yararlandığı için daha tarz daha dikkat çekiyor tabii ki. Ben 2002'den bahsediyorum.

    Velhasıl geçen gün de gönderip ilgimi cezbettiği için Harajukuya gittiğimde gözlerim direkt kızı arayacak sayende :D Umarım birkaç resim çekme fırsatım da olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O örgülü saç zenci modeli sanırım. Dizideki kıza baktım doğru diyorsun aynı o tarzmış :D Ama şu anki favorim renk olarak yeşil saçı. Lensleriyle daha bi uyumlu olmuş.

      İnş görürsün de fotosunu çekersin. Canlı foto daha güzel olur :P Nihaha! Hem Nadia'yı göremezsen de diğerlerini çek. Orda dolu vardır tarzı güzel olanlar. Onları da bloguna koyarsın hem *-* Bazıları foto için para istiyorlar. Gizli çek, fark ettirme :P

      Sil
    2. Evet ben de duydum para istediklerini ya da kızıyorlarmış.
      Bence de yeşil saç ve lens çok yakışmış. Bu kız tarzından ödün vermeden kendini nasıl pazarlayacağını biliyor :D

      Sil
    3. Kesinlikle! Üstelik kıyafetleri öyle güzel kombin etmiş ki iyice dikkat etmeyen biri 1.deki içine giydiğinin 2.de, 1.deki ceketin 3.de, 2.de üstüne giydiğinin 4.deki kıyafetlerle aynı olduğunu fark etmez. O.o

      Sil
    4. İşte aslında o kadarcık kıyafeti var anladın mı, her gün yeni bir kıyafet almıyor sadece her gün yeni bir kombine yapıyor. Tutumlu harajuku kızı :D

      Sil
    5. Bu arada kızın üstündeki taytı geçen ablamlara gittiğimde yeğenimde gördüm :D topshopta satılıyormuş tayt meğer.

      Sil
    6. Bi ben gidemiyorum şu Topshop'a zaten :(((( Her şey orda satılıyor.

      Sil
  3. Bence Dakota'ya göre daha yaratıcı bir tarzı var en azından. Yeşil saçları kesinlikle benim de favorim oldu.

    Bu arada son fotoğraftaki sarışının adını biliyor musun? Tanıdık geldi ama onda da potansiyel gördüm=D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dakota ile ilgisi yok kesinlikle xD Bunu ölü gelin olarak tanımlıyorlar. En düzgün fotoları yukardakiler öyle söyleyeyim xD

      Ve o sarışın kızın kim olduğunu bilmiyorum. Bu kızın bir de kankası var :P hep beraber foto çekildiği. Bi dönem saçları sarıydı ama bu fotoda da amma normal çıkmış eğer oysa. Karar veremedim >_<

      Sil
    2. Ben anlamam! Daha fazla post beklerim=P Ne de olsa kaynak da bol. Japonlardan bahsediyoruz yani.

      Sil
    3. Ahahha özellikle ilgimi çokça çeken olursa blogda post yaparım haberleri hakkında :D Genelde bloggerlar var o şekilde. Onlarıda pek tanıtmak istemiyorum nedense >_<

      Sil