This is an example of a HTML caption with a link .

28 Mayıs 2012 Pazartesi


Bu kitap elimde süründü resmen. Oysa konusunu oldukça beğenmiştim ve diğer kardeşleri gibi hızlıca bitirebileceğim bir kitaptı. Ama 1 aydan uzun bir sürede okuyabildim. Aslında o aralar hiç kitap okuma modumda değildim. Bu yüzden sanırım uzadıkça uzadı. Ve geçen gün bu duruma bir dur demek için kalanı okudum. Artık kitabı tanıtma vakti ^_^

Gelelim arka kapakta yazanlara...

Kimsenin gitmek istemediği bir kasaba. Herkesin peşinde olduğu bir kitap. Tüyler ürperten atmosfer, gerçek karakterler, şok eden bir kurgu ve kan donduran final. Asırlardır süren büyü bozuluyor. Galeyan başlıyor...




Aslına bakarsanız finalinde kanım falan donmadı ahah. Ancak iki sevdiğim konu birbiriyle bu kadar güzel birleştirilebilirdi. Bahsettiğim o iki konu da Salem Cadıları ve Felsefe taşı(Simya).

Roman iki zamanda/dönemde geçiyor. Bir geçmişe dönüp Salem Cadılarını işliyor bir de günümüze dönüp Simyacılığı işliyor. Bunu da gerçek olaylardan esinlenip yazan yazar yer yer gerilimli yer yer heyecanlı, ama çoğu olayın mantıklı olduğu bir roman çıkarıyor ortaya. 

Kitabın asıl kahramanı ise Connie adında Doktora tezi üzerinde çalışma yapan bir kızcağız. Connie annesinin, ölen anneannesinden kalan evi satmak için düzgün hale getirmesini istemesi üzerine anneannesinin evine gider ve bir süre orada yaşamak durumunda kalır. Ancak ne elektiriğin ne de yakınlarda yaşam belirtisinin olmadığı bu evde garip bir şeyler olduğunu anlayacak ve Doktora tezinin asıl konusunun o ev ile bağlantısı olduğunu keşfedecektir.

Her ne kadar yavaş okusam da beni tanıyorsunuz artık. Bir kitabı beğenmezsem kitabın suçu olmadığı halde (:P) tüm nefretimi kusuyorum xD Bu yüzden diyorum ki bu tür kitapları seviyorsanız mutlaka bir şans verin Galeyan'a.
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder