This is an example of a HTML caption with a link .

4 Mayıs 2012 Cuma

Japon gruplar arasında favorim, yeri bende asla değişmeyecek bir grup var sırada.

Kendilerini tahminimce 2007 veya 2008 yıllarında tanımış olmam lazım. Anime ost'larını gezerken nasıl olduysa bu grupla karşılaşmıştım. Hala ilk dinlediğim parça neydi bilmiyorum, ama Reila beni geberten parçadır xD Tapındığım parçaları o'dur. Aynı zamanda Kuroshitsuji 2'nin açılış parçası onlara aittir.

Peki kimdir bu The GazettE?

Kendileri 2002 yılında kurulan, kurulduktan bir süre sonra bateristin/kurucunun gruptan ayrılması ve yerine yeni liderleri de olan Kai'nin gelmesiyle daha da güzel parçalara el atan bir Japon visual kei grubudur. Grup 5 erkekten oluşmaktadır. Benim favorim içlerinde Basçı olan Reita -kendisi bir ara rüyalarımdan çıkmıyordu :P- ve Vokalist olan Ruki'dir. Özellikle Ruki'nin sesi her seferinde beni benden almaktadır. Off ki ne off! Hemen hemen hepsinin benden daha kızsı ve güzel olduğunun da farkındayım adfasdga :D


the GazettE - Reila 


Reila -üstteki videodaki- en sevdiğim şarkılarıdır. Sanırım şu ana kadar HIM - Killing Loneliness(:P) şarkısından sonra dinlediğim en fazla "tekrar" parçasıdır. Yıllar geçti bu iki parçayı çevirip çevirip dinlerim, hala da bıkmadım. Özeldirler anlayacağınız :D 
(Reyle reyle uuuu reyle reyle uu :P)

 

         the GazettE - Filth in the Beauty                                       the GazettE - Distress and Coma        





















             the GazettE - Silly God Disco                                                  the GazettE - Leech


               














the GazettE - Guren



Bunlar da diğer dinlemeyi çok sevdiğim the GazettE parçaları. Daha bir kaç tane daha vardı, ama çok da abartmamak lazım. 

The Gazette is my favorite group in J-Rock genre. I like the song Reila very much. A couple of their songs I like are the above MVs.

4 yorum :

  1. senin yüzünden the gazette hayranı olmuş olabilirim :) hatta bir hafta boyunca reila dinlemiş olabilirim ama ruki gibi yakışıklı bir adamın bülent ersoya benzeme çabalarını anlamış değilim açıkçası :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha xD Yaşasın biri daha GazeRock ailesine katıldı xD Sevdiğim bir parçanın beğenilmesine çok sevindim *-* Ve evet katılıyorum!! İlk onları keşfettiğimde alışma sürecim benim de çok zor oldu. Şükür ki her albümde konsept değişikliğine gidiyor Ruki xD Bazen göze daha iyi görünüyor xD

      Sil
  2. Erkeklerin kart seslerinden gına gelen ülkemden kurtulmak için bir doz Uzakdoğu iyi oluyor.

    Sevemedim gitti erkek sesini yahu... o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah xD Güzel bakış açısı :D Valla ne yalan söyleyeyim sevdiğim çoğu şarkıda öyle aman aman bi erkek sesi yok xD Kızsı seviyoruz demek ki :D

      Sil