This is an example of a HTML caption with a link .

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Gördüğünüz bu iki ayakkabıyı satın aldım an itibariyle. Uzun zamandır en alttaki botu istiyordum. Onun açık versiyonunu bulunca hayır demedim onu da satın aldım :D Yurtdışından geleceği için yakın zamanda gelmesini beklemiyorum. Hatta umarım sağ salim elime ulaşırlar. Oldukça ucuz bir meblağa satın aldım. Ayağımı da acıtmasalar ne güzel olurdu T___T Eğer elime ulaşırlarsa nereden aldığımı da anlatacağım bir post yaparım diye umuyorum *-*



7 yorum :

  1. Wow! ilk resimdeki ayakkabı süper :) umarım en kısa zamanda eline geçer :)

    YanıtlaSil
  2. Ahaha o gösterdiklerinden vazcaymışsın anlaşılan, umarım sorunsuz ulaşırlar ellerine ben de benimkileri bekliyorum ikisi de kargolandı 20 gün kaldı gitmeme umarım yetişirler (kaybolmazlarsa) Güle güle giy cicilerini.

    not: giymeden önce benim taktiği uygula hahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok cnm vazgeçmedim. Sadece limitim 200 lira ve bunlar zaten şimdiden yarısını götürdüler. Hepsinin sırası var ahah XD Ben yetişirler diye umuyorum sen gitmeden *-*

      Senin taktiğin neydi kız?? O_o

      Sil
    2. Kremi mi diyorsun acaba O_o

      Sil
  3. n'oldu ayakkabılar geçti mi peki eline (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enem! Merak eden olmayınca unutmuşum bunu bak. Sağ salim geldiler bu ayakkabılar *-* Hatta yakında bir de post yapayım ben en iyisi.

      Sil