This is an example of a HTML caption with a link .

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Mayıs ayının Japon Moda Dergisi ile karşınızdayım. Olabildiğince farklı dergileri koyuyorum. Yine bol resimli bir post olacak ;)




Üstteki sayfadaki pembe şeffaf çantanın benzeri Pull & Bear var *-*
Ben de şu ayakkabılara bayılıyorum >_<

Sonunda dergilere de yaz gelmiş *-*



Bu sene yukarıdaki siyah beyaz bikininin modeli çok revaçta *-*

















Ünlü takma kirpik markaları

Her dergide var heralde bu kilo veren tipler


Ahaha ilk defa bir dergide astrolojiye denk geliyorum *-*

Bir balık burcu olarak aşk kısmı 5 kalpli :P Wuu!

Bunlarda hediye seçenekleri sanırım O_o Orada çok korkunç bir şey gördüm!


Bu ay Ouran High School'da dramasında Tamaki'yi oynayan Yusuke Yamamoto var dergide.


Yine beğendiğim sayfaları ekledim. Eğer tüm dergiye bakmak istiyorsanız altta vereceğim linke tıklamayı unutmayın *-*

Thanks for the upload! Arigatoo! (◡‿◡✿) www.pinkoolaid.com
Categories: ,

7 yorum :

  1. Çok güzel bir post olmuş ^^
    Yukarıdaki Japon Erkek ünü Paradaise Kiss ve Yakışıklılar Cennetinde oynamıştı değil mi yoksa karıştırıyor muyum? o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ta kendisi canım. Paradise Kiss'te oynadı, ama diğer dediğini bilmiyorum *-*

      Sil
  2. Japon kızları bu dergilerden kopyalanıp yapıştırılmış gibi yahu XD Hepsinde aynı saç modeli -karamel renginde- altta tülden etek, göz makyajına hiç girmiyorum :D Anime karakteri gibiler zaten :D
    Geçen gün bir aralar moda olan şu bütün suratı turuncudan-kahverengiye kaçan bir fondöten ile sıvamak suretiyle acayip bir makyaj yapma manyaklığına kendini kaptırmış bir kız gördüm :D Kalp krizi geçirtir insana :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirinler yaa *-* Şu tül etek geçen kıştan beri moda. Gyaruların favorisi gibi birşey oldu. Bi bulsam güzel bitane ben de alıcam :D

      Muhtemelen o kahve fondöten dediğin kızlar gangurolar heralde xD Korkunçlar dimi xD Bi de onlar hakkında bi muhabbet var. 2 hafta da bir yıkanıyorlar diyorlar. Asıl korkunç olan o heralde ıyyy! öğğğ xD

      Sil
  3. Sayende Japon modasına da göz atabiliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana ^_^ Bunu sizden duymak ayrı bi güzel.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil