This is an example of a HTML caption with a link .

6 Mayıs 2012 Pazar

ChoColat - Same Thing To Her

Bu gruptaki kızcağızların günlük yaşamlarını gösteren bir kaç bölümlük videolarını izledim. Böyle makyajsız, saç baş dağılmış, kendi hallerinde. İçlerinde Tia diye bir kız var ki kendisi 15 yaşında ve 1.70 boyunda. Şimdiye kadar Koreli kızları tanımlarken bakımlı, hoş, sevimli, karizmatik veya seksi demiştim. İlk defa bir kız için güzel diyorum. Bu kız harbiden güzel ve 15 yaşındayken böyleyse asıl büyüdüğünde ne olacağından korkmaktayım xD Zira kendisi show dünyası için doğmuş gibi görünüyor. Zaten bi önceki parçalarının klibinde sürekli Tia'yı göstermişlerdi. Bunda da en çok o görünüyor. Yazık diğer grup üyelerine valla. Bir de şu şarkıyı keşke bu kadar cızırtılı yapmasalarmış. Ancak beğendim yine de. 

Tia is a really beautiful girl. If she's this much beautiful already in her 15, I can't imagine how she'll be like when she grows up :D I listen to this song a lot recently. I wish it wasn't mechanical/scratchy this much though.

3 yorum :

  1. Bu şarkıyı de severim yahu ben :D

    Tia'yı daha çok severim :D

    Mimikleri falan çok hoş geliyor Koreliler.

    http://friendfeed.com/asya8/c9282196/chocolat-grubundan-tia

    YanıtlaSil
  2. Yorumda eksik yazdım heyecandan Tia konusunda kesinlikle katılıyorum. Bu yaşta bu güzellik ve hoşluk ileride uuuuu beybi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha sorun değil xD Müzik zevklerimiz birbirine çok yakın anlaşılan :D

      Sil