This is an example of a HTML caption with a link .

18 Mayıs 2012 Cuma

Hello Ladies ~ (Evet hep demek istemiştim :P)

Yine yalnızca kızları ilgilendiren bir post ile karşınızdayım. Sağ olsun sevgili güzzi'nin tee Kore'lerden gönderdiği Missha BB Cream bugün elime geçti. Ben de merak eden varsa diye bu güzide kremin review'ini yapıp bir de vaad ettiklerini yerine getirmiş mi bir bakayım dedim *-*

Ancak bilmeyenler için bir tekrar edeyim. Missha bir Kore markasıdır ve dünyaca ünlüdür. Tabii ki Missha haricinde bir dolu Kore kozmetiği vardır ve içlerinde Missha'dan iyisi bile vardır, yalnızca araştırmanız gerekiyor. Missha'nın kendi içerisinde de bir dolu B.B Cream bulunmakta, ancak ben Perfect Cover olanı göstereceğim size bugün. Bu markanın 5 çeşit rengi bulunmaktadır.

# 13 Bright Beige
# 21 Light Beige (Ben bunu kullanıyorum)
# 23 Natural Beige
# 31 Golden Beige
# 27 Honey Beige 



Şimdiye kadar B.B Cream olarak Garnier'inkini denemiş ve pek memnun kalmamıştım. Ona da şuradan bakabilirsiniz.

Tam olarak aşağıdaki fotoğrafta belirgin olmasa da kutusu oldukça şık ve kullanışlı. Bir kere pompalı. Bu yüzden kullanımı oldukça sağlıklı göründü.


Peki nedir bu B.B Cream?

B.B cream cildi yatıştırır ve cildin yenilenmesine yardımcı olur. Lazer ameliyatı geçirmiş olan hastalarda tedavi sonrası krem olarak formüle edilmiştir. Bu mükemmel krem akne, yaşlılık lekeleri, güneş lekeleri, koyu halkaları ve yüzünüzde (pigmentasyon)renk değişikliğini onarır, cildin daha taze ve parlak olmasını sağlar. İçerdiği bitkisel maddeler (Na_complex) ile vücudu ve cildinizi dinlendirir. MISSHA BB cream doğal cilt düzensizliklerini kapsayan, yanı sıra cilt dokusunu geliştirerek, hassas ciltler için doğal bir bakım kremi olarak formüle edilmiştir. İceriğindeki bitkisel maddeler ve besin maddeleri cildi nemli/ipeksi tutar ve cildimizi onarır. Ayrıca MISSHA BB cream makyaj tabanı olarak kullanılabilen çok fonksiyonlu bir üründür.
(misshashop.net'ten alıntıdır.)

Görüldüğü gibi cildimde ergenlik sivilcelerinin geçmeyen izleri mevcut. Çok net bi kapatıcılık sağlamasa da kırmızılıkların görünümünü biraz kapattı. Ten rengimde bir değişim meydana gelmedi. Tamamen yüzümle bütünleşti. Hatta sürdüğüm bakılınca pek belli olmuyor :P Demek ki neymiş, bana biraz daha kapatıcılısı lazımmış. Ancak bu da idare eder. Cildimi daha sağlıklı göstermedi mi sizce de? ^_^






Özellikleri nelerdir bu B.B Cream'in?

  •  SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü. Umarım bu doğrudur. Yaz yaklaşıyor ne de olsa ;)
  •  Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği Daha o kadar yaşlanmadım >_<
  •  Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği  Tamam buna da sevinebilirim.
  •  Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği Evet!!!! Lütfen lekeleri ve sivilceleri onaar! Kapatma özelliği çok süper olmasa da oldukça iyi ;)
  • Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği  Sürdüğümden beri dikkatimi çekti. Hiç sürmüş gibi hissetmiyorum. Hele o ağır fondotenlerden sonra >_<
  • Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi Bende 4 saat kadar ilk sürdüğüm şekildeki gibi kaldı. Daha sonra sivilce lekelerim biraz daha belirgin olmaya başladı o kadar.
  • Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için Aynen de dediği gibi. Orta derece! *-*
  • Yüzde temizliğe ihtiyaç duymama özelliği >_< Ben anlamadım bunu O_o ??????
  •  Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği Umarım gerçekten öyledir :D Tekrar diyorum. Yaz geliyoooor!
  • Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği Ona şüphe yok zaten. Çünkü bende yağlanma yapmadı. Oh mis! :)
  • Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği  Bak buna hayır demem. Burnum fondöten sürünce pul pul oluyordu. Bunda olmadı! Yerim seni BB Cream *-*
  • İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği  Sanırım o inci bana ulaşmadı :P ehüehü 13 numarasını alsa eminim ben de beyazlardım >_< Ancak sizce de yeterince beyaz değil miyim? :P
  • Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği Orasını anlamam. Cildim zaten sıkı >_<
  • Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği Buna katılıyorum. Öyle bi ben burdayım ışıltısı yok, ancak suratımdan sağlık fışkırıyormuş gibi göründüğünü inkar etmeyeceğim!
 (misshashop.net'ten alıntıdır.)
Şaka maka ben oldukça memnun kaldım. Daha iyisi varsa daha bile memnun kalabilirim. Ancak şu an için iyi ki almışım diyorum ve güle güle kullanıyorum xD Eğer ihtiyacı olan varsa mutlaka denesin diyorum.

28 yorum :

  1. Ben Pure Beauty'nin Sooting BB Cream ini kullanıyorum. Cildimdeki bazı problemleri düzelttiğini hissediyorum lakin yüzüm çok terlediğinden yaz boyunca kullanamıcam :) Beyaz bir cildim var herkes sen gitgide dahada beyazmı oluyorsun falan diyor :) Missha tr'ye gelmiş ama daha onu almaya fırsatım olmadı lakin allıklarını çok sevdim trdeki kahverengi allık tekelini yerler bir eden güzel ürünleri var ^^

    Misshanın methini çok duydum birdahaki ay falan bende alacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons'ta satılıyor sanırım Pure Beauty. Benim arkadaşım onu kullanıyordu, ancak sivilcelenme yaptı. Benim zaten lekelerim olduğu için hiç bulaşmadım bile korkudan ona :/ Sana da iyi gelmiş baksana O_o

      Missha tr'ye geldi de fiyatları çok abarık. Ben yine tr'den almayacağım muhtemelen >_<

      Sil
  2. Bu ürünü bende kullanmıştım kesinlikle vaad ettiklerini karşılıyo. :)
    Yüzde temizliğe ihtiyaç duymama özelliği çok hoşuma gitmişti temizlemeden yat. :) Yani sanırım bu özellik fondoten değilde krem olmasından kaynaklanıyo gözenekleri yıkamıyo cilt nefes alabiliyo. :) Hemde ilaç gibi bi ürün.
    Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği kesinlikle doğrdur. Yağmur,çamur demeden yüzde duruyo. İllada yüzümden çıkarıcam diyosan suyla olmuyo o iş yani. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildimde ben bir ürün varken yatamam ki. Ama o anlama gelmesi iyi bir şey. Bu sayede dediğin gibi suyla çıkmayacağı anlaşılıyor. Güzel güzel xD Harbiden mucize krem yau! :D Çok mesudum!

      Sil
  3. Şindi bunu silip temizlemiyor musun hiç? Nemlendirici mantığıyla mı kullanılıyor? Çok iyiymiş böyle olması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben silmeden duramam. Kremi süreli 5 saat mi ne oldu, ancak hala suratımda var yani. Hissediliyor accık da olsa >_< Silmeyenler var mı bilmiyorum, demek ki varmış. O_O

      Sil
    2. Asuka Langley silinebilir tabi ama suyla biraz zor çıkıyo. Makyaj temizleyicisi gibi bişeyle daha rahat çıkar. :) Ama temizlemesende bi zararı yok yani tercih meselesi. :)

      Sil
    3. içinde balmumu varmış diye okumuştum bi yerde. Zararlı değil mi ki xD

      Sil
    4. Sen şimdi öyle diyince balmumunun zararları diye arattım yararları çıktı.

      Bal Mumu’nun Yararları (Faydaları)
      • Nefesi ferahlatıp, rahatlatır Bal mumu.
      • Bal mumu Balgamın oluşmasına da engel olur.
      • Sinüzit hastaları ve Astım rahatsızlığı olanlar içinde faydalıdır Bal mumu.
      • Saman nezlesi rahatsızlığı olan kişiler için de faydalıdır Bal mumu.
      • Bal mumu ile yapılan kremler yanığa ve cilt çatlaklarına iyi gelir. Kuru ciltler içinde çok faydalıdır.

      Bal Mumu’nun Zararları
      Bal mumunun bir zararı bulunmamaktadır.

      doğru mu ki bu xD

      Sil
  4. Bu balmumu BB'lerin içinde gerçekten varsa ve yararlıysa iyiymiş. :) En iyisi güzziyemi sorsak yıkasak yada yıkamasak farkedermi, ve balmumu varmı diye acaba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani, en fazla uzun zamandır kullananlar veya Korede yaşayanlar bilir. Daha önce ben de hiç duymamıştım çünkü xD Ama yok sorsak bile benim içim rahat etmez o yüzümdeyken >_< xD xD Benim silmem lazım!

      Sil
    2. Ben güzzi'ye sordum, dediğini olduğu gibi kopyalıyorum.

      "silmeden kesinlikle yatma. gözeneklerin içinde birikir o da açılmaya sebep olur. kocaman kocaman gözenekler istemezsin herhalde :D gün boyu yapacağını yapıyor zaten. bir de bütün gün neticede yüzüne bir sürü toz duman zerresi yapışıyor. yüzünde hiç makyaj olmasa bile temizleyip yatmak gerekli. maalesef üşengeç olduğumuz için çoğunlukla yapmıyoruz. hatta sabah uyanınca da yüzü temizlemek gerekli. ben dove kullanırım sabah akşam"

      Silmeden yatmak zaten imkansız olur. Makyaj temizleyici ile sildiğinde yüzünden ten rengi kısmı çıkıyor. Bi nemlendirici gibi yutulup tamamen kaybolmuyor *-* Haklı :)

      Sil
  5. Çok güzel kapatmış cidden ya. Missha arkadaşımın cildini yağlandırmıştı ama sende öyle olacağını sanmıyorum ben. Ayrıca gözlerini ve ojelerini yerim ne tatlısın ya :D

    Güle güle kullan bence sonunda aradığın şeyi buldun, biraz tuzlu geldi ama umarım ben de getireceğim sana olmadı ebayden sipariş veriliyormuş gift yazdın mı yolluyorlarmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım benim *-* Aslında sivilcelere etkisi 4 saat kadar falan sürdü. Belki biraz daha az olabilir. Sonra sivilceler gene ortaya çıkıyor, ama çok değil. *-*

      Aslında ebayden giftle geliyor gelmesine de sahtesini hangisi satmıyor bi bilsek süper olurdu. Aslında japonyada da bi dolu oraya ait deli kozmetikler var :P Orda ucuz bişiler bulursan kıh kıh :P Ne alırsan parasını tirink tirink öderim yavrum *-* Zaten capon arkadaşların olacaktır orda. Onlar nelerin iyi olduğunu bilirler hem ;)

      Sil
  6. Ödülünüz (miminiz) var efendim ilgilenirseniz şayet.. :))) http://tembelagasshi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bende ebaydan koredeki bir satıcıdan aldım ama bende bu etkileri göstermedi yüzüm pul pul oldu sivilce felan yaptı ayrıca eski sivilce izlerimin iyileşmesine hiç katkıda bulunmadı kısaca pek memnun kalmadım diyebilirim..aslında internette araştırıp almıştım ama neden ben de böyle bir etki gösterdiki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 sefer ve 2 farklı markadan BBcream satın aldım. Birini Kore'den bir arkadaşım gönderdi. Birini de Japonya'dan arkadaşım dönerken getirdi. Muhtemelen ya kullandığınız ürün sahtedir ya da son kullanma tarihi geçmiş olabilir. Bunun dışında ihtimalini en az tuttuğum, sizde alerji yapmış olabileceğidir. Ama dediğim gibi alerjik bünyeli arkadaşım bile kullandı ve memnun bu yüzden ihtimali çok az tutuyorum. Gerçekten emin değilim sizde neden bu şekilde oldu :/

      Ve şunu da not düşeyim. Sivilceleri geçirmiyor. Bugün şu yanıtı Kasım ayında atıyorum ve Mayıstan beri kullanıyormuşum. Yeni sivilceler oluşturmuyor ama eskilerini de geçirmiyor. Yalnızca kullanınca görünümünü baya bi azaltıyor :)

      Sil
  8. sorunların üstünü kapamak çözüm değil..
    seni seven böyle de sever

    YanıtlaSil
  9. benm küçüklükten kalma bi yüzümde leke var ve bana bu markayı bi koreli arkadaşım önerdi ve etkili olacağını söyledi .
    bu kremi kaç ay kullanmam gerek ve internet üzerinden sipariş edebiliyor muyum?
    lütfen yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet üzerinden http://www.misshashop.net/ şu adresten sipariş verebilirsin. Ancak ben daha önce sipariş etmediğimi de söylemem lazım :) Eden bir arkadaşıma 2 günde gelmiş.

      Yalnız yüzündeki lekeye iyi gelir mi bilmiyorum. Hiç lekeye çözüm olduğunu söyleyen duymadım. Tabii deneyebilirsin ;)

      Sil
  10. merhaba açık tenliyim ben 21 mi 13 mü sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kadar açık tenliysen 21 idare eder 13 fazla açık diye duydum :)

      Sil
  11. Merhaba arkadaşlar mıssha.com.tr den mi mısshashop.net den mi alışveriş yapıyorsunuz? Sahte denk gelen bir arkadaşın yazısını okudum az önce

    YanıtlaSil
  12. Şu anda yine Kore ürünü Botanical natural kullanıyorum çok memnunum tekrar bulamayacağım için mıssha sipariş vereceğim.hassas cilde sahibim.Cevabınıza ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  13. Hazaal? Missha BB cream araştırırken resmini gördüm. Sayfayı açtım anime falan yazıyor. Ben exAKD ingilizce hocan Melis =) Umarım iyisindir. gördüğüm kadarıyla çok başarılı bir bloğun var. Tebrik ederim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melis hocam :3 Nereden nereye. Beni hatırlamanız beni mutlu etti. Güzel sözleriniz için çok teşekkürler *-* O zamanlar sürekli Japonya, Kore, Anime, Japon müziği ders sırasında sık sık kullandığım kelimelerdi :D Hala değişmedim eheh

      Sil