This is an example of a HTML caption with a link .

29 Mayıs 2012 Salı



İzmir kitap fuarından aldığım bu güzel kitabı 2 gün gibi kısa bir süre içerisinde okudum. Hatta uyumadan önce şöyle bir göz atar öyle uyurum diye düşünmüştüm, ancak saate baktığımdan saat sabahın 6'sını bulmuştu (^.^)v  

Arka kapağındaki kısa açıklamayı ekleyelim hemen ^_^

Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim... Hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların bir karşılığı olduğunu öğrendim...
 
Hayatın içinden dört güçlü kadın...

Küçük mucizeler, büyük umutlar Ve dostluğun iyileştirici gücüne dair sımsıcak bir hikâye...




Kitap gerçekten içinizi sımsıcak yapan, bir sonraki sayfayı merakla beklettiren ve zihni dinlendiren bir kitap. Ergenlik dönemlerimde okumaktan zevk aldığım İpek Ongun kitaplarının yetişkin versiyonu gibi. Ama daha pozitifi diyebilirim sanırım. Gerek karakterler gerek onların içinden çıkamadığı sorunlar o kadar güzel işlenmiş ki o insanlara yardımcı olmak, kitabın içerisine atlamak istiyorsunuz ^_^ Hatta yan karakterler bile unutulmayacak şekilde işlenmiş. Kısaca Küçük Mucizeler Dükkanı elimden bırakamadığım, hayatın içinden, yarı gerçek bir hikaye *-* Okumayı düşünen, düşünmeyen herkese tavsiye ediyorum.
Categories:

3 yorum :

  1. Kitabı çok merak ettim :)Okullar da tatil oluyor artık bir sürü boş vaktim olacak çok sıkıldım sınavlardan kitap okumak istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öneriyorum. Zaten hemencecik okunan bir kitap *-* Okulların tatil olmasına da az kaldı ;) Hadi bakalım ehehe :D

      Sil
  2. Bende okudum bu kitabı kesinlikle mükemmel bi kitap.Bu arada blogunu çok beğendim.Takipteyim.Sende takip edersen memnun olurum.Sevgiler...

    www.modayizbiz.blogspot.com

    YanıtlaSil