This is an example of a HTML caption with a link .

26 Mayıs 2012 Cumartesi


Yine yapacak bir iş güç olmadığından sinemada izlenmiş bir film kendisi. 3 boyutlu olması biraz gereksiz olmuş bence, ancak filmi oldukça beğendim. Çok da güzel vakit geçirdim. Siz de sinemada olmasa da boş vaktinizde bir göz atın, öneririm. *-*

Bugün bir de ilginç bir olay yaşadım. Güya Sparti'nin de gelmesiyle 3 kişi izleyeceğimiz filmi tek başıma izledim. Üstelik sinemaya gitmemizi Sparti ayarlamıştı xD Malkav tüm film boyunca yine uyudu. Adı "sinemaya uyumak için gelen adam" olarak kalacak bundan sonra. Sparti de ekmiş gibi oldu istemeden. Yani 2 bilet parası patladı xD Lan ben onlarla yeni ciciler alırdım. Giden paraya üzüldüm lağnn! Zaten Bershka'da aradığım clutch çanta kalmamış, üstüne Pull&Bear'dan almak istediğim kot kumaşlı üstün small bedeni kalmamış, üstüne yine aynı yerden mor kısa şort denemişim basenlerim kafam kadar kalın görünmüş gözüme. Yani zaten morallerim bozuk XD Helle helle! Çar çur etmeyin paraları kardeşim!

 Bu da günden 2 kare. Bu saçları dalgalandırmak için ne kadar zamanım gitti. Gene söndü, gene söndü! Ne kullanıyorsunuz maşadan önce ve sonra dalgaların kalıcı olması için?


Categories:

2 yorum :

  1. hala çalışıyorum lan, harbiden içten içe epey bozuldum bu olaya; senden nefret ediyorum iş hayatı :k

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söyle seni geri çağıran adama versin boşa giden sinema paranı xD Olmaz böyle kardeşim. Bu ne böyle!! :D Çok kızdım selam söylüyorum! XD ahdgahda Neyse bi dahakine başka bi filme gideriz serkocan *-*

      Sil