This is an example of a HTML caption with a link .

17 Mayıs 2012 Perşembe

Her ne kadar sadece diziler olmasa da kısa görünmesin dedim ve her çeşit dizimsiyi ekledim ^_^ Bu aralar pek bir şey izlemiyorum çünkü. Bu mim'i bana pasladığı için sevgili Mikal Zia'ya teşekkürler *-* 

Game of Thrones
1. sezondan sonra 2. sezon daha çok kendine bağladı. Hatta spoiler yerim diye dayanamadım hafta hafta bile takip etmeye başladım. Bir ara deli gibi başlasın diye beklediğimi hatırlıyorsunuzdur belki :D Geçen sezon favorim Arya ve Khaleesi'ydi. Ölecekler arasından da tahmin ettiğim 2 kişi vardı. Biri tuttu, en sondaki hani. Diğerini öldürmeyecekler anlaşılan henüz. Ama şöyle bi ağzımızı burnumuzu yamultacak bi karaktere daha elveda dememizi bekliyorum son bölümde.
Bu sezon kesinlikle kime favorim diyeceğimden emin değilim. Kızıl saçlı hatun çok ilginç geldi mesela bana. Ancak mother of dragons'un ejderciklerine de hastayım. Oldukça güçlü biri ve ejderhalara daima bayılmışımdır. Bu şekilde devam ederse bu sezonu favorim olarak kapatır.
Bir de her hafta dayanmak çok zor :(( Hele ki yakında sezon arası vereceğini bilmek daha çok koyuyor T_T

Spartacus: Vengeance 
Bunları giyinik görünce bi garip geliyormuş lan! xD

Henüz daha bitiremedim son 3 bölüm kaldı. Bir ara hafta hafta takip ediyordum, ancak kotamdan dolayı daha çabuk iniyor diye önceliğimi animelere vermiştim. Sezon finalinin güzel olduğunu duydum. Niyetim bir an önce bitirip yeni sezonu beklemek :D

Muhteşem Yüzyıl

İlk başladığı zamanlar kaçırmadan izliyordum, ama artık kaçırmadan sadece özetlerini izliyorum. O da zaten bir dizi süresince oluyor hemen hemen ve bir önceki bölümdeki her şeyi gösteriyor. Muhtemelen bitene kadar da izlerim gibime geliyor. Bir de ilerde Hürrem'in kızını Serenay Sarıkaya oynarsa tadından yenmeyecek bir dizi olacağı kanaatindeyim. Küçüklüğü tam annesinin kızı cadaloz!

Rooftop Prince

12. bölümde kaldım. Şimdi 20. bölümün çevirisi tamamlansın diye bekliyorum. O zaman izlemeye devam edeceğim. Çok güzel bir kore dramasıydı. Umarım kaldığım yerden itibaren oldukça güzel ilerler *-* Tam da heyecanlı yerde kalmıştım yahu!

Hajime no Ippo

Anime olarak da bunu izlemekteyim. Bir Amerikan dövüşü sever olarak boksun da gideri var diyorum. Ancak hala favorim amerikan dövüşü xD ahah! Ne varsa eski animelerde var ya *-*

Ben de bu Mim'i yapmak isterse diye Suspus'uma, beni hiçbir mim'inde es geçmeyen Hoi hoi'ya ve bu mim'i yapmak isteyebileceğini düşündüğüm degdimisimdi'ye paslıyorum. Hadi bakalım kimler neler izliyor şu aralar ;)
Categories:

4 yorum :

  1. Ellerine sağlık. :)
    Game of Thrones'un ilk sezonunu indirdim ama hala hard diskimde izlenmeyi bekliyo. :) İnş bu yaz 2. sezonla beraber izlerim artık. Spartacus ve Rooftop Prince'de izlemek istediğim diziler arasında.
    Teşekkür ediyorum canım. :) Güzel bi mim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Rooftop Prince ve Game of Thrones'u mutlaka izlemelisin canım. Spartacus'u pek herkes beğenmiyor. Bu yüzden tavsiye ederken dikkatli oluyorum ehü xD

      Sil
  2. Bu mim çok güzelmiş iyi ki mimlemişsin beni canım :D

    Ippo benim en sevdiğim spor animesi umarım izlerken zevk alıyorsundur. Aoki'ye hastayım. Açıp açıp en komik bölümlerini izlerim hala :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim canım. Ancak 30larda bi geri dönüş yapıyor. Orada kaldım, ara verdim. Başka şeylere bakıp tekrar döneceğim. ;) Aoki manyak yahu. Beğendiği kızlar agfdagsfdfga xD

      Sil