This is an example of a HTML caption with a link .

15 Haziran 2012 Cuma

Bir kızsal post daha! :D Uyarmadı demeyin!

Birkaç gündür deli gibi takipteyim. Pull & Bear'a gelmesini beklediğim bir etek var. Artık o gelene kadar hergün mü giderim yoksa sadece yeni ürünlerin geldiği günler mi giderim mağazaya bilmem, ama kaçırmak istemiyorum :(( Malum neyi beğensem ya bedeni kalmıyor ya da hiç denk gelemiyorum, ellerinde kalmamış oluyor.

Ben de bugün hazır dışarı çıkmışken nette beğendiğim 2 yüzüğü aldım. Ancak 3lü olanda da gözüm kaldı. Bazen bokunu çıkarmamak lazım alışverişin. Bu yüzden Malkav'ın "abartma"larına kulak vererek almadım artık onu :D


Haftaya kesin tekrar gideceğim. Mağaza 2. evim gibi oldu. Zaten her hafta oraya gidip bi neler gelmiş kontrolü yaparak geçiriyorum. 

Vudu Pull & Bear'dan bildirdi XD

Bir de Penti alışverişim var. En son aldığım sırtı tüllü olan kıyafeti ne yazık ki normal sütyen ile giyemiyorum. Ben de hazır Penti'ye gitmişken silikon sütyenlerden alayım dedim. Bu arada ihtiyacı olan varsa 3 al 2 öde kampanyası var Penti'de. Haberiniz olsun ;)

Dip Not: Silikon sütyen ne derseniz google'a yazmanızı tavsiye ederim. Nedense bloguma ekleyesim gelmedi Penti'deki resmi eheheh xD

8 yorum :

  1. O yüzüklere öldüüm ooyyyy heleki sağdaki :''')'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu taktıktan sonra şaka niyetine yumruk atamıyorsun haberin olsun XD ehüehü

      Sil
  2. Sağdaki yüzük çogzelmiş ama nerden aldın onuda Pull And Bear danmı :) Birde o senin I Love Tokyo lu tişörtünü bende arıyorum ama Cevahir Pull And Bearda hala yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yüzükler pull&bear'dan. Şimdi şöyleki internet sitesinden takip etmek gerekiyor. Yeni olan ne varsa en geç 2 hafta içinde mağazaya geliyor belli stokla. Onu geçtikten sonra eğer ısrarla istersen başka şehirdeki satmayan mağazalardan senin mağazana getirtiliyor. Mesela o tokyolu tişörtü medium almıştım ben. Halbuki small istiyordum ama ellerinde yoktu ve gelmeyeceğini söylemişlerdi. Ama 2 hafta sonra small ve diğer bedenler dahil o tişört gene gelmişti mağazaya. Çünkü o dönem çok sattı :D O zaman o tişörtü son görüşümdü. Bir daha gelmedi. Gelmez de muhtemelen :/ Gidip sorman lazım O_o Anca o zaman gelip gelmeyeceğini öğrenirsin :/

      Sil
  3. Ben soruyorumda adamların ürünlerden haberi yok... Öyle bir tişört olmadığını iddia ediyorlar resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. höh! şaka gibi... Ancak ilerde başka markalarda çıkar sen merak etme ;) Ben gene duyururum burdan ;)

      Sil
  4. Sağdaki yüzüklere ben de öldüm T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağdaki yüzükler hala Pull&bear mağazalarında vaaar *-* Eğer denk gelirsen göz at canım.

      Sil