This is an example of a HTML caption with a link .

17 Haziran 2012 Pazar

Bir süre önce Dakota Rose (aka Kotakoti) hakkında şurada bir post yapmıştım. "Japonların onu bağrına basacak olması tartışılmaz bir gerçek xD" diye demiştim de. Ne yazık ki geç kalmamışlar :P Sağ olsun Enda'cım Japonya'da TV'de dönen reklamı görünce haber verdi Twitter'dan bana.

3 reklam filmi var, ben yalnızca aşağıdakini ekliyorum. Diğer ikisini youtube'dan bulabilirsiniz ^_^



Aşağıdaki video'da da reklamın çekim aşaması ve Dakota'nın  yanıtladığı sorular falan var. İşte canlandırdığı karakter ile ilgili ve çekimle ilgili röportaj vermiş diyelim ^_^


Rage of Bahamut anladığım kadarıyla iPhone ve diğer iP(:P)lerle de oynanabilen bir oyun ve aynı zamanda bir kart oyunu. 


Dakota'nın hangi karakterin cosplay'ini yaptığını araştırırken, oyunun diğer karakterlerine de göz atma fırsatı buldum. Bir kere çoğu Japonya çıkışlı oyunlardaki karakterler gibi görsel olarak harika dizayn edilmiş "orjinal/orjinal olmayan" cosplay'lik karakterler var. Yakında bu oyun karakterlerinin cosplay hallerini de sıkça internette göreceğimiz kesin. Sonra demedi demeyin bak ^_^
Cosplay ne ola ki diyorsanız sizi şu post'uma alayım :)

Aynı zamanda oyun çok çeşitli karakteri bünyesinde bulunduruyor. Bir karakterin gittikçe güçlenen 4 hali falan var. Güçlendikçe kostüm değişiyor. Zaten Malkav ile o kadar çok kurcaladık ki sonunda oyunu öğrendik xD

Mesela Dakota'nın reklamda canlandırdığı karakter "Dark Angel Olivier". 

Olivier demon, ultra rare bir karakter ve henüz ilk halinde. Muhtemelen diğer karakterler gibi 4 şekli(hali) var, ancak henüz internet ortamına çıkmamış :D

(Resme tıklayıp büyük haline bakabilirsiniz)


Son olarak da beğendiğim birkaç kartı daha eklemek istiyorum ^_^




4 yorum :

  1. O gözler gittikçe büyüyor sankiO.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yah ben diyorum da inanmıyorsun >_<

      Sil
  2. Vay be demek böyle bir oyunmuş ben sadece kart oyunu sandıydım. O ağzı çok güzel yapmışlar valla bravo madem ağzı baştan yapacaktınız neden direkt animasyon yapmadınız da kızı oynattınız ki... Bu japon milletini anlamak mümkün değil zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte kızın isminden faydalanıyorlar. Düşün sen demesen ben bakar mıydım bu oyuna XD Bazen satış yerine reklam daha ön planda oluyor. Ve Dakota'nın trendeki reklamında kızın bırak ağzındaki fotoşop'u yüzü bile tanınmıyor. Onu görsem hayatta Dakota demezdim xD

      Sil