This is an example of a HTML caption with a link .

3 Haziran 2012 Pazar

Bugünkü farklı tarzlarda konuğumuz Rick Genest aka Zombie Boy/Rico the Zombie ^_^ Kendisi oldukça ilginç ve bir o kadar da etkileyici. Ancak buna rağmen hikayesinin de biraz hüzünlü olduğunu düşünüyorum.

Kanada doğumlu olan Rick Genest'in asıl patlaması Lady Gaga'nın "Born This Way" klibinde oynamasıyla olmuş olsa da onu daha önce tanıyanlar da muhtemelen MUGLER Sonbahar/Kış erkek koleksiyonu için seçildiğinde podyumda görmüş olabilirler. Daha sonra birçok moda dergisine kapak oldu kendisi.

L'oreal'in sahip olduğu Dermablend adlı markanın kapatıcısının ne kadar iddialı olduğunu göstermek için yaptığı reklam çekiminde yine Rick Genest oynamıştır. Bu sayede dövmesizken neye benzemiş olduğunu da görebiliyoruz.


Vücudunun %80'i dövme ile kaplı olan ve 15 yaşındayken beynindeki tümör için operasyon geçiren Genest ilk dövmesini 16 yaşında yaptırmış. Montreallı dövme sanatçısı Frank Lewis ile tanıştıktan sonra dövmelerine binlerce dolar harcayarak "insan vücudunun çürümekte olan bir ceset olarak tasviri" ve "korku filmlerine saygı" temalarında dövmelerine sahip olmuş.

Bu kadar hikaye yeter diyip sizi kendi seçtiğim fotoğrafları ile baş başa bırakıyorum ^_^
                               









                                    
                                                                                                      .





Şu son fotoğrafını çok seviyorum xD

2 yorum :

  1. Aman Tanrım, senin sayende tanıştım kendisiyle inanılmaz ürkütücü görünüyor ama fotoğraflara bakınca pek sempatik bi herif gibi :) Valla tanışmak isterdim kendisiyle, belki ileride klip çekersem filan hayırlısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanışmayı çok isterdim kendisiyle ._. Ancak dediğin gibi klip çekimi, film veya podyum dışında görmek imkansız gibi eheh :D

      Sil