This is an example of a HTML caption with a link .

5 Haziran 2012 Salı


Geçen gün akşama doğru Alsancak'a attık Malkav ile kendimizi. Aslında çok yanlış bir zaman seçmişim bunun için. İzmir'de yaşayanlar bilir o gün hava çok ilginçti. Yalnızca gök gürüldüyor ve şimşek çakıyordu. Çok uzun bir süre böyle devam etti ve hava birden soğudu. Hafif yağmur filan yağdı. Biz de bu süre zarfı boyunca Malkav ile bildiğiniz romantik-korku filmi tadında Chickinn'da yemeklerimizi yedik. Neyseki mekanın üstü kapalıydı da yağmur yağarken içeri kaçmak zorunda kalmadık ;)

Malkav "Karışık Noodle" tercih ederken, ben "Tatlı Ekşi Soslu Tavuk" ve yanında "Çin Pilavı" tercih ettim. "Çin pilavı" oldukça tatsız tuzsuz bir şeydi. Malkav yedi çoğunu :D "Tatlı Ekşi Soslu Tavuk" ise ananas sosunda hazırlanmış, içerisinde sebzeler olan ilginç bir yemekti. Daha önce Sparti bize yapmıştı bundan ama alakası yokmuş o yediğimle :P Tabii ben sebze sevmediğim için tavukları ve salatalıkları yiyip gerisini aynen bıraktım. Son olarakta "Kızartmış Ballı Dondurma" yedik benim hatrıma. Daha önce yememiştim çünkü. Enfes bir şeydi ^_^

Noodle kesinlikle harikaydı. Birazcık ben de tırtıkladım.
Ne yazık ki ben bu dünyaya etçil olarak gelmişim >_< Tabuklarım!
Keşke içini kestikten sonra da fotoğraflasaymışım.  İnanılmaz güzel bir görüntüydü :D Aww!

Malkav'ın "Yiyorum bak" bakışı :D


Benim de zoraki gülümsemem ile foto çekimini tamamlıyoruz :D

8 yorum :

  1. tatlı ekşi soslu tavukta o kadar sebze olmaz oha :P afiyet olsun bu arada, benim de canımı istettiniz vallaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafam kadar biber, soğan ve salatalık vardı serkan XD Bigün beraber giderik xD Daha oradaki bazı şeylerde gözümüz kaldı asaafdsf

      Sil
  2. yanlış yapmışlar, neyse ben gidince tarifini veririm arkadaşlara :P gidelim vallaha, durduk yere acıktım gene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temem xD sen tarifini söle onlara da böle gariplikler yapmasınlar ohooh :D

      Sil
  3. off off hepsi harika gözüküyo bende senin gibi tavuğa bayılıyorum sanırım; Allah inancına sahip bir insan olmasam tavuğa tapardım ahhaha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe :D Evet tavuk ve dana etini çok severim. Keşke azıcık da sebze seveymiş bünyem dyorum ehüehü :D Tabakta yemek bırakmayı pek sevmem çünkü :/

      Sil
  4. Hiç bi gidişimde tutupta Noodle almadım o nu ben de yaparım ne var yea param boşa gitmesin diyerek.
    Tatlı-ekşi sosta çok ağır bi sos bence ya. Daha doğrusu bayıyo. Şimdi senin tabak doluluğunu görünce zaten içim bi şişti :D
    Çin pilavı İzmir'de nasıl yapıyolardır bilmem ama burda çoğu yerde hep Türklere göre yapıyolar ya. Hiç Çin pilavı gibi değil. Baya tereyağlı dane dane pilav! Ben de onu sevmiyorum. Tatsız tuzsuz çin pilavı olsun!

    O kızartılmış dondurma mı yaa ciddeen?!!? Hiç bi zaman aşırı doyma hissiyle alamadım, görmemiştim de :') Çok ilginç duruyo. İçini de kestikten sonra fotoğraflasaymışsın keşke harbiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buranın noodle'ı çok güzeldi ya. Bir dahaki gidişimde farklı bir şey yemezsem tavuklu noodle yiyeceğim xD Çok çeşit var insan ne alacağını bilemiyor.

      Tatlı ekşi soslu tavuk bana hiç ağır gelmemişti ki O_o Hatta Spartinin yaptığı daha yoğun, daha ağırdı xD Ama bi de o var. O tabağın hepsini imkanı yok bitiremezdim >____<

      Çin pilavı içinde mısır taneleri olan tane tane ama tatsız tuzsuz bir şeydi O_o Tereyağlı pilav ağır değil mi yav. Ben yemeyeli çok oluyor tereyağlısını XD

      Üzerindeki böyle şeye benziyor. Mısır gevreğini dondurmaya sarmışlar ve kızartmışlar. İçini bi açıyorsun dondurma akıyor böle *-* Oyşş ağzım sulandı gene gece gece XD

      Sil