This is an example of a HTML caption with a link .

11 Haziran 2012 Pazartesi


Sevgili Hoi Hoi beni bu güzel mim ile mimlemiş. Ben de bir süre kimi yazsam kararsızlığından sonra yazmaya başlayabildim.

Mim "En sevdiğiniz süper kahraman hangisi ve neden?" miş, ancak Hoi Hoi orjinal halinin "Sevgiliniz bir süper kahraman olsaydı hangisi olmasını isterdiniz?" olduğunu da yazmış. Ben de her iki soruyu da sevdiğim için ikisini de yazmak istiyorum :D

En sevdiğiniz süper kahraman hangisi ve neden?

En sevdiğim süper kahraman diye bir şey yok ne yazık ki. Mesela X-Men'in çizgi filmini izlerken Rogue'du. Karakterin güçlü-güçsüz olduğu zamanların dengesi bence harika verilmişti. Daha sonra Spider Man'i çok sevdiğimi fark ettim. Genelde mutasyona uğramış tipleri seviyorum bunun farkındayım :D Son olarak da Avengers'tan (gerçi o dönem Avengers'tan olduğunu bilmiyordum) Hulk'ı çok sevdim. Dediğim gibi şu benim favorilerimin favorisi diyemiyorum. Bunlarla idare edin *-*



Sevgiliniz bir süper kahraman olsaydı hangisi olmasını isterdiniz?

Şimdiiiii... İş sevgiliye gelince olay değişiyor xD Ona tek bir yanıt verebilirim sanırım. Sevgilimin olmasını isteyeceğim tek süper kahraman Batman olurdu. Bunun sebebi birincisi mutasyona uğramamış olması, ikincisi ise kendi işinin patronu olması :D Mümkünse yaşadığı evrenin dünya olmasını tercih etmemin de sebebi büyük xD

Not: Sorulara verdiğim cevaplar yaşadığım yıla, moduma veya karakterin gidişatına göre değişebilmektedir :P

Bu mim'i bir tek degdimisimdi istediği için ona paslıyorum *-* Eğer başka yapmamış olan varsa söylemesi yeterli ;)

2 yorum :

  1. Cidden çok eğlenceli bir mimdi sende güzel cevaplar vermişsin ama ben en çok Batman'e verdiğin cevapları beğendim, çok orjinaller, ellerine sağlık. :)
    Bende çok kararsızım, bugün sevdiğimi yarın sevmeyebilirim. :) O zaman tekrar görüşünceye kadar kib. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe teşekkürler canım bu mim'i benimle de paylaştığın için. Gerçekten eğlenerek yaptım bunu *-* Ama bu kadar çok süper kahraman olunca insanın kararsız olması çok normal ;) ;)

      Sil