This is an example of a HTML caption with a link .

28 Haziran 2012 Perşembe


Aylar önce pembe gaz maskesi aldığımı burada söylemiştim. Kafamda tasarladığım orjinal bir karakter var. Belki tüm kıyafeti ve makyajı tamamlayabilirim. Peruk için bi kaç zımbırtı da gerekiyor. Bakalım bakalım...

Bu sefer yalnızca bunu söylemek ve fotoğraf paylaşmak için geldim. o(╥﹏╥)o

 Piisu! v(^.^)v
Bir de en sevdiğim ve stalker'ı olduğum bir blogger blogunu kapattı geçenlerde. Depresyona girdim yemin ederim. Kendimi boşlukta hissediyor, tüm depresyon belirtilerini gösteriyorum o(╥﹏╥)o Geri dön desem bu blogu bulacak da sanki türkçe okuyabilecek. Arghhh! İçimden yazı yazmak bile gelmiyor. Gittim ben o(╥﹏╥)o  Kendinize dikkat edin, blogunuzu da kapamayın emi! o(╥﹏╥)o

2 yorum :

  1. Wohaaaaa!!! Peruk ve göz makyajı efsane olmuş!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneeem! Güzzi döndün mü? Tatildeydin sanki sen *-* Ve çok teşekkür ederimm eheh!

      Sil