This is an example of a HTML caption with a link .

18 Haziran 2012 Pazartesi

Haziran ayının Japon Moda dergileri paylaşılmaya başlandıkça ben de göz atmadan edemiyorum. Bu ay dergide sürpriz bir isim var. Kore'nin popüler gruplarından BIGBANG! ^_^

(Büyük halleri için resimlere tıklayınız!)

Bundan sonra blogu doldurmasın diye bu şekilde yapacağım. Dergiyi görmek istiyorsanız tıklayın ;)




Diamond Lash'ın yalnızca takma kirpiklerini biliyordum ^_^




BIGBANG!

Sevimli pijamalar ^.^

Bir gün Liz Lisa'ya ait makyaj ya da giysi edineceğim! :D


Veee en sevdiğim sayfalar başlıyor. Japon üniformaları! Hani şu okulda giyilmeyenler ;)

Mangalarda en çok görülenlerden sağdaki favorilerimden biri!









Şu çizgili üste bayıldım bayıldım!!!












Yenilen şeyler ve yapılan aktivitelerin birbirine denk kalorilerini göstermişler :D



Bu kız sürekli karşıma çıkıyor. Tuhaf şarkısını dinlediniz mi?


Ee yaz geldi! egzersizlerin paylaşılmaya başlanması lazım. Ama biraz geç kalmamışlar mı? :D





Bakın kimin cosplay'i var burada :D

Japonya da olmazsa olmaz tırnak modelleri :D





Bir dahaki dergide görüşürüüz xD
Categories: ,

8 yorum :

  1. O mor saçlı olan bayağı popüler sanırım, şarkısı nasılmış ki?

    Bu kızlardan harem kursak=D Çok eğlenceliler yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor saçlı kız şurada var canım bak http://www.youtube.com/user/warnermusicjapan?feature=watch son şarkısı.

      Ama asıl popüler şarkısı şudur. http://www.youtube.com/watch?v=yzC4hFK5P3g&feature=related 29 milyon izlenmiş nerdeyse >_<

      Sil
  2. heyoo yeni kesfettigim super bi blog:))

    http://www.zulalates.com/

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu dergilere senin sayende müptelası oldum sağol :)) yenilerini sabırsızlıkla bekliyorum.Şu "lys" bitsinde önerdiğin birçok dizi ve flimleride izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim *-* Ben okuyorum, sizlerde ulaşın istiyorum. Ben LYS bitti sanıyordum O_o Umarım çabucak biter sen de dizi ve filmlerine kabvuşursun ;) Başarılaaar!

      Sil
  4. haftaya bitiyor canım,sağol bende biran önce diz ve filmlerime kavuşmak istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiştir sanırım :D Kavuşmuşsundur artık *-*

      Sil