This is an example of a HTML caption with a link .

2 Haziran 2012 Cumartesi


Bugün Sparti ve Malki ile 23:30 seansına Prometheus filme gittik. Benim için film tam bir karın ağrısıydı. Tüm gece karın kaslarımın tadını çıkardım! Gerilim ve korku filmlerini genelde çok severim, ancak bu filme gitmeyi hiç istememiştim ve bunu defalarca söylemiştim. Ancak kıramadım bu ikisini xD Nalet olsun yea! Sinemada bizden başka 4-5 kişilik bir grupla 2'şer çift vardı yanlış hatırlamıyorsam. Bi çift hatta yarısında bıraktı gitti. Oldukça ferah bi ortam vardı anlayacağınız xD Yayıla yayıla izledik.

Gelelim sinemadan önce yaptığım alışverişe. Aslında bir kaç kere Pull&Bear ve Bershka'ya uğradım bu ay. Almak istediğim 2 üst, 1 çanta vardı. Ancak şansıma mıdır nedir, çantayı 1 kere ya gördüm ya görmedim ve o sırada onu almaya niyetim yoktu. Üstlerden birini mağazada hiç görmedim, diğerinin de bedeni yoktu kaç haftadır. Ben de dayanamadım ona benzer Stradivarius'dan bir üst aldım. Çanta olarak da bu senenin favorisi neon sarısı renginde başka bir çanta aldım.

 
























































 Ne yazık ki aldığım üst fotoda bi abuk görünüyor. Hatta şortun içine sokulduğu için görünmüyor bile. Çantanın da asıl rengi bu şekilde değil. Neyse siz ne olduğunu anladınız, almak isterseniz mağaza da görürseniz hatırlarsınız xD

Gelelim günün bonusuna...

Ben Bershka'da kabinde kıyafet denerken Malkav'dan rica ettim sıra uzun, kuyruğa geçip çantayı alsın diye. Malkav çantayı almış, ama çantanın içindeki o kapıdan geçerken ötsün diye koydukları zımbırtıyı çıkarmamışlar. Ben de saat 22 gibi, yani mağaza kapandıktan en fazla 10 dakika sonra fark ettim. O koca metal şeyi çıkarttırmazsam kullanamayacağım çantayı.  Neyse bir koşu gittim mağazaya, kapı açık. Hemen görevlilerden biri kapandık falan dedi. Ben de bir problem vardı, bir şey satın almayacağım dedim. Buyrun ben yardımcı olayım, dedi aynı görevli, o sırada ben de kasaya doğru gidiyorum. Çünkü biliyorum ki o metal "adı her neyse" şeyi kasanın orda çıkarıyorlar. Neyse kadın ben yardımcı olayım diyince anladım mağazadan sorumlu kişi heralde. Dedim böyle böyle o zımbırtıyı çıkarmamışsınız, bunu böyle kullanamam. O da bana fişinizi görebilir miyim dedi. Ben de saf saf tabii dedim, ancak fiş bende değil. Bir de Malkav fişleri genelde atıyor. Hayır akıl da edemedim asıl sorun bende. Ne münasebet, fişi göstermek zorunda değilim. Zaten ilk başta baktım poşete göremeyince yok sanırım dedim, ama kadın böyle durakladı, tuhaf tuhaf yüzüme baktı, gerildim. Neyse poşetin içindeymiş şükür. Kadın fişe baktı, ben de o sırada çantayı uzatıp kasadaki herife vermiştim çıkarsın zımbırtıyı diye. Kadın çantanın tutarını sordu herife, fiştekiyle aynı olduğunu onayladı ve çıkarttırdı. Ne yani? Fiş bende olmasa o çantayı çalmış olacak ve zımbırtıyı çıkarmayacak mıydı? O an neye uğradığımı şaşırdım. Hem suçlular hem yaptığına bak. Parasını ödememe rağmen gördüğüm muameleye bak. Şaka gibi... İnsan nezaket yaptığı şeyin ne kadar özürlüce olduğunu görür de "Güle güle kullanın" yok işte efendim "İyi akşamlar" falan der. Arkasını döndü gitti kadın. Lan H. İlişkiler okumuş insanım ben. Bana daha çok batıyor böyle dangozluklar. Yine de giderken "Teşekkürler." diyip çıktım... Neye teşekkür ediyorsam artık.

Bu da böyle bir anımdır.

8 yorum :

  1. Bundan gayrı Imdb yerine ailecek seni takip edeceğiz. O filmden umitli değildim zaten. >.< çok aptal bir afişi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında film kötü değildi. Sadece fazla mide bulandırıcıydı. Ona dayanırım diyorsan sevebilirsin belki ;) Ama soracak olursan, devamı çekilecek gibi bitti ve yoo, asla çekilen devamını izlemem XD

      Sil
  2. onurla benim izlerken gözümüzü kaçırdığımız saw serisini izlerken gülebilen bir insanın bu filme mide bulandırıcı demesi hala ebni şaşırtıyor :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kız gidipte bizi yaratanların neden yarattığını öğrenmeye gittiğinde onları bulursa tek dileğim erkekleri de doğurgan yapmaları. O zaman anlarsınız >_> Sürekli bişey bişeyi doğurdu o ne lan öyle >_> Öğkk!

      Sil
  3. Bu filmden tat alabilmek için Alien serisini yalayıp yutmuş olmak lazım sanırsam. Süperdi ulan film, zevksizler <_<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aafdsgfad xD Sanırım uyumadığın tek film olduğunu göz önüne alırsak gerçekten çok beğenmiş olmalısın xD

      Sil
  4. kesin mesai bitimi çıkış saati geçiyor diye trip atmışlardır^^ geçen senin aldığın I Love Tokyo tişörtünü sormaya Pull and Bear'a girdim adama sordum bön bön bakıp hayır dedi.. Bende L.A fln var Tokyo neden yok dedim adam sallamadı inadına gittim yanına hep böyle nezaketsizmisiniz yoksa bana özel mi dedim ozaman özür diledi.. Böyle yerlerde ya sakinleştirici dağıtsınlar yada hoşgörü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bilemiyorum ama boşu boşuna kendi uzattı. Düşünsene ben olayı söyleyip o zımbırtıyı çıkarttırıp gidecektim. Toplasan 3 dakika etmez. Bundan sonra tetikte olucam :D İnanılmaz sinir oldum çünkü. Öyle birşeyi bulamadığında da mutlaka sor stoğa bakar mısın diye. O adam uğraşmıyorsa başkaları vardır. Onlardan rica et :D Çok uyuzlar ya!

      Sil