This is an example of a HTML caption with a link .

30 Haziran 2012 Cumartesi


Hello Ladies ~

Bugün sizlere bir saç boyama hikayesiyle geldim ^_^ Saç rengim, hangi boyayı kullandığım ve hangi rengin üzerine boyadığım çok soruluyordu. Sanırım bundan daha güzel bir cevap olamaz diye düşünüyorum (^.*)v

Yaklaşık 1 senedir Schwarzkopf Palette Natural Colors 8-77 Tarçın Bakır rengini kullanıyorum.  Ondan önce uzunca bir süre ise sarı saçlıydım. Sarı rengini çoook sevmeme rağmen kullanmakta çok sorun yaşıyordum. Bir de beyaz tenli olunca fotoğraflarda ruhtan farksız göründüğümü fark ettim. Ancak kahve tonlarını da istemiyordum. Uzunca bir süre araştırdıktan sonra bu rengi deneyeyim dedim. Sonuçtan çoook memnun kaldım. Kesinlikle bu rengin bana daha fazla yakıştığını düşünüyorum ve artık "saçlı" bir ruhtan farksız görünüyorum ahahha! xD


Boyama Öncesi
Saçım boyandıktan yaklaşık 1 buçuk ay sonra bu haldeydi. Yıkadıkça renk akıyor olsa da akmış rengini bile çok beğeniyorum. Bana kalsa tekrar boyamazdım bile. :D Tek sorun siyah dipler! Iyyy!

Sol taraf Flaşlı hali - Sağ taraf Flaşsız hali.

Fotoğrafların büyük halleri için üzerine tıklayın :)
Aynı zamanda bu dalgalar benim doğal saçım >_< Eğer fönlemezsem ve banyodan çıktığı gibi kullanırsam bu hali alıyor saçlarım. Hatta ilk kurumaya başlayan hali bunun 2 katı kabarık oluyor, ancak ertesi gün sakinleşiyor :D

Boyama Sonrası

 Sol taraf Flaşlı hali - Sağ taraf Flaşsız hali.

Yukarıdaki iki fotoyu ne yazık ki akşama doğru çektiğim için yer değiştirmek zorunda kaldım :/ Flaşlı halini çekemedim bir süre. Güneş odamı doldurmuştu. xD Saçlarımın bu uzunluğuna 2 kutu boya gidiyor. Ve 1 saat saçımı yıkamama rağmen boyanın çoğunu arındıramıyorum. Bu yüzden ilk boyamadan sonra boyama sonrası saç havlumu kullanıyorum :D

Her açıdan çekmeye çalıştım. Schwarzkopf bu review'ü görse eminim 6 aylık boya giderimi karşılardı LOL :D Alttaki fotoğraf ise en beğendiğim fotoğrafım. Neden acaba >_<  xD xD

Neden?? Neden saç boyası tanıtırken yüzümü göstermeliyim ki? xD Ahahah

Umarım tüm sorularınızın yanıtlarını bulmuşsunuzdur ^_^ Eğer merak ettiğiniz başka sorular varsa ister buradan, isterseniz yine mail adresimi kullanarak sorabilirsiniz.

Ha! Bir de dip not: Yaz sonuna doğru saç rengim tekrar değişebilir. Her ne kadar bu renk devamlı saç rengim olsa da yeni bir şeyler denemek istiyorum :D Belki pembe veya mor veya çok açık gri olarak karşınıza çıkabilirim. Hatta alakasız başka bir renk bile olabilir ;)

Bir sonraki post'ta görüşmek üzere! *-*

29 yorum :

  1. Sanki doğuştan kızıl saçlısın gibi duruyor=)

    Kızıl iyidir. Ben de 3-4 sene kırmızı kullandım ama artık cesaret edemiyorum değiştirmesi zor oluyor. Ayda bir saçımı değiştirmezsem olmaz çünkü:P

    Sıkılırsan pembeye falan dön bence, ülkemizin böyle görüntülere alışması lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz tenli olmamın tek yararı o sanırım. Gören herkes doğuştan kızılım veya doğal saçlarımın yine kızıla yakın bi renk olduğunu düşünüyor :P Ama değil ehüehü :D

      Bakalım hangi rengi seçeceğime henüz karar vermedim anca renk skalası fazla. Şu geçici, çabuk akan boyalarla denemek istiyorum ^_^ Bakalım bakalım...

      Sil
  2. çok doğal bir görünümü var.kaşlarını da mı bu boyayla boyuyorsun?aktıkça tekrarlıyor musun? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kaşlarımı da bu boyayla boyuyorum. Ancak aktıkça tekrarlamaya üşeniyorum XD Çünkü yüz yıkama sıklığına bağlı olarak 1 - 1 buçuk haftanın sonunda kaşımda boyadan eser kalmamış oluyor :D

      Sil
    2. eheh haklısın :) kaşta açma işlemi falan yok değil mi direk boyayı vuruyorsun :D

      Sil
    3. Direk boya :D Saçım gibi hiç açmam gerekmiyor.

      Sil
  3. gözlerinin rengine saçların çok yakışmış, sakın değişme bu rengi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğenerek kullanıyorum 1 senedir *-* teşekkürler!

      Sil
    2. Merhaba bnm sacim şuan yoğun bakır bu rengi yanı tarçın bakırı direk vursam tutar mi sizce bide siz direk bu boyayı mi suruyosunuz yoksa başka işlemler yapiyomusunuz lütfen cvp bekliyorum

      Sil
  4. merhaba
    blogunu yeni keşfettim=)
    üyenim
    ben de beklerim bloğuma
    takipteyim!
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ben doğal kızıl sanmıştım sizi çok hoş ya. bu renk öyle herkese yakışmıyor, yakışana da yakışıyor işte böyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim *-* Keşke doğal kızıl olsaydım en azından boya derdi olmazdı eheh :P Ama açık kumralım sanırım ya da kirli sarı diye de geçiyor kendi saçımın rengi ^_^

      Sil
  6. selam,
    bloğunu yeni keşfettim...harika postlar var...takipdeyimmm...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. peki açmadan siyah saçın üstüne boyarsak nasıl durur ..s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmer bir arkadaşım saçını açtırarak boyuyordu bu renge. Bu sayede benimkine yakın oluyordu rengi. Bu yüzden siyah saçın üstünde pek iyi durmadığını tahmin ediyorum. İstersen bir miktar saçında denemesini yap. Memnun kalmazsan tamamını açarsın? ^_^

      Sil
  8. Bu rengi boyamadan önce saçında ne renk boya vardı?Buarada benim sacım koyu sarı uzerıne tarcın-bakır boyasam ne renk olur cunku bazı tarcın bakırlar cok kızıl yapabılıyomus kararsız kaldım o sekılde sevmıyorum senın rengın guzel olmus kararsız kaldım:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu renge boyamadan önce saçlarım sarıydı, ama bu 2 yıl önceydi. Üstelik dipten yeni saç geldikçe açma işlemi yapmıyorum. Yani saçın koyu kumral, siyah değilse en fazla bi ton koyu çıkar. Hepsini boyamadan evvel ufak bir tutamda denersen rengi görebilirsin ;)

      Sil
  9. Boyamadan önce taban renginiz neydi acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir üst mesajdaki yanıtta dediğim gibi sarıydı :) ve bu 2 yıl önceydi. Yani yaklaşık olarak 2 yıldır sürekli aynı turuncu renge boyadım saçımı :)

      Sil
  10. Canım benim rengim şu an bakır ama diplerde yogunluk var. Tarcin bakir istiyorum ama bazi sitelerde bu renge bi de papatya sari karistiran var. naail yapacagimi bilemiyorum. gecen hafta loreal mango yogun bakir ile acik sari karistirdim.dedigim gibi guzel ama sadece diplerde iyi durdu. uclara ne yapmaliyim sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçlardaki saçlar diplere göre daha ölü olduğu için daha açık durma ihtimali her zaman var. Sende de öyle olduğunu düşünüyorum. Ya da bir başka ihtimal uçlarda daha yoğun boyama olduğu için boyadığın renge ulaşması çok zaman alır. Ancak bir bütün olarak aynı renk için maalesef kuaförü öneririm ben. Ben hiç başarılı olamadım bu konuda :/ Ne yazık ki bunun için yardımcı olamıyorum.

      Sil
  11. saçlarım doğal renginde ve hiç boya sürmedim saçlarımı açtırmakta istemiyorum çünkü çok yıpratıyormuş ve dipten saç çıktıkça dipleride açtırmak felan gerekecek çok zahmetli sen diplerden çıkan saçını direk bu boyayla boyuyormusun yoksa açtırıpmı boyuyorsun bu arada saç rengim kumral açtırmadan boyayı direk sürsem nasıl bi renk olur sence?

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar benim saçım yoğun bakır ama ben sarıya dönüştürmek istiyorum hangi boyayı almalıyım

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar benim saçım yoğun bakır ama ben sarıya dönüştürmek istiyorum hangi boyayı almalıyım

    YanıtlaSil
  14. Tatlım merhaba sana bi soru sormak istiyorum bende dün aynı boyadan aldım ve sacimi evde arkadasima boyattim. Fakat sacimin her yerine boyayı yedirememis sacimin bazı yerlerinde sarılar var. Saçım boyamadan önce uçlarında krepe balyaj vardı ama çok azdı. Arkadaşımın hatası yüzünden boyayı bekletmem gereken sureden daha az beklettim çünkü ben farketmistim ama ona bisey dememistim. Şimdi tekrar aynı boyadan aldım ama emin değilim boyamak konusunda açık mi olur yoksa köyü mu olur bilemiyorum bide içine açıcı koysam daha açık olur mu sana sormak istedim umarım cevap verirsin :) 🤗🤗🤗🤗🙆🙆🙆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki aynı durumu hiç yaşamadığım için bir fikir sahibi değilim. Yine deneme yoluyla belli bir bölgede istediğiniz sonucu alacak mısınız diye bakmanız sizin için iyi olabilir :)

      Sil
  15. Merhaba benim saç diplerim kumral çıkıyor şu anda altın sarısı kullanıyorum bir kere altın sarısı üzerine yopun bakır kullanmıştım sadece dipleri tutmuştu şimdide tarçın bakır yapmak istiyorum ama yine sadece dipleri tutar diye çok korkuyorum sence ne yapmalıyım

    YanıtlaSil