This is an example of a HTML caption with a link .

10 Haziran 2012 Pazar


Dün Malkav ile Pamuk Prenses ve Avcı filmine gittik. Görsel olarak çok güzeldi. Hikaye sıkıcı değildi. Malkav bile uyumadan izledi o kadar xD Kristen her zamanki gibi tek surat ifadeli, Chris gözlere şenlikti. Ancak Ravenna'yı oynayan Charlize Theron'un kısımlarında bi tuhaflık vardı. İzleyenler bilmem fark etti mi kadına öfkeyle bağır demişler bağırmış, sinirlen demişler bağırmış ama yüzünde hiçbir ifade mevcut değil bunları yaparken. Böyle donuk donuk bakıyordu. Prometheus filminde de böyleydi. Yine de taş gibi kadın valla. Cüceler komediydi. Hele bi tanesini sürekli gösteriyorlar güya o da huşu içinde prenses uyandı, prenses koştu, prenses elma yiyor, prenses tatile gidiyor(yazdıklarım filmden replik değildir) falan gibi şeyler söylediği anlar saçma olmuştu. Detaya fazla girmeyeceğim.

Bu arada her zamanki gibi heyecanlı bir sinema salonuna denk geldik. Arka tarafta bir adamcağızı 2. yarıda hapşuruk krizi tuttu. Sanırım 15-20 kere hapşurmuştur. Sağ tarafımızdaki ailenin kızları özürlü gibi sesler çıkarıyordu. Malkav sinir oldu. Benim de solumdaki kız heyecanlı anlarda(ona göre heyecanlı anlarda diyelim) tepkisini bağırarak belli ediyordu. "Hayır, hadi canım, yok artık!" şeklinde. Böyle salonlar da hep bizi mi buluyor nedir XD

Son olarak gidin izleyin demem. Keyfinize kalmış ^_^
Categories:

4 yorum :

  1. Evet bu filmde Charlize Theron garip bir şekilde Kristen'dan bile kötü oynamış=D Oscarlık oyuncu halbuki yani. Yavaş yavaş konuşmalar, kelimeleri bastıra bastıra söylemeler filan. Nasıl yapay, nasıl yapay! Ama katılıyorum yani, taş hatun her türlü gideri var:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yani hiç filmin içerisine giremedik izlerken. Onun film olduğu hep belliydi >_< Ama yaşlanınca bile taş maşşala xD

      Sil
  2. Charlize Theron'u da hiç sevmem ama filme gidicem büyük ihtimalle o bellaya da bayıldığımdan değil gerçi, o taş asıl gözümde ama dpoaskdasodk
    Senin bahsettiğin o salondaki insanlara ben de katılırmışım ha. Ben çok konuşarak film izlerim arkadaşım da öyle olunca çevre insanına ayıp oluyo birazcık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yau yeri geldiğinde bende fısıldaşaraktan konuşurum yanımdaki kişiye heyecanımı falan belli etmem gerektiği anlarda. Ama o kız çok başkaydı. Spoiler sayılacak ama pamuk prensesin hikayesini biliyorsun zaten. Elmadan sonra malum uyanış sahnesi var. Heh! Orada Pamuk prensesin ilk yanına gittiği kişiye dikkat et. Yanımda oturan kızcağız o kişiyi gördüğünde öyle bir hayalkırıklığına uğramış olacak ki "Yooook aartığğğk!" dedi bağırarak. Unutmam heralde onu :D

      Sil