This is an example of a HTML caption with a link .

23 Haziran 2012 Cumartesi

Bir süredir izlediklerim birikti. Buraya kısa bir özet geçiyorum ;)


Welcome to the NHK!

Bu animeyi yıllardır izleyeceğim güya. Sırada bekliyordu. Geçende artık açtım izledim.

Animenin konusu: Baş karakter 22 yaşında, üniversite terk, her şeyin sorumlusunun NHK adındaki hayali! bir kuruluş olduğunu düşünen Satou adında bir hikikomori. Yan karakterlerden bir otaku, diğeri aşağılık kompleksli, bir diğeri hayattan bezmiş, mutsuz da mutsuz, komplo hastası ve bu birbirinden farklı sorunları olan insanların birbirleriyle olan ilişkilerini  komik bir dille bize anlatılıyor.
Bu animeyi izledikten sonra aynı yollardan geçtiğinizi fark ettiğiniz an kendinizi dışarı atıyorsunuz :D İlginç bir anime olduğu için ona uygun bir modda izlenmesi gerektiğini düşünüyorum.

Ana karakteri çok sevdim. Animeyi sıkılmadan izledim. Özellikle Satou'nun oyun oynadığı sahnelere oldukça bayıldım. İyi ki o bölümü de eklemişler. Ne kadar çok wow oynamayı özlediğimi hatırlattı bana :D

 Yosuga no Sora

Ensest ilişki ve hardcore ecchi türünde bir anime kendisi. Neredeyse School Days olacakmış, son anda vazgeçilmiş. Haliyle bir Harem türü karşılıyor sizi. İkizlerden kız olanı çizim olarak çok sevdim. Muhtemelen ilk başta oyunmuş, daha sonra anime yapılmış bu seri.

Konusu: Ailelerinin ölümü nedeniyle eskiden yaşadıkları yere taşınmak zorunda kalan biri kız diğeri erkek olan ikiz kardeşlerin özellikle erkek olanın taşındakları kasabadaki ilişkilerini(!) anlatan bir okul animesi.


Bakuman 2

Bu animeyi gerçekten çok seviyorum. 3. sezonunu da çıkarsa izlemeye devam edeceğim. Mangası geçen aylarda bitti. Merak da ediyorum aslında, ama animesinden memnunum bu yüzden mangasına bulaşmayacağım. Konusundan daha önce burada bahsetmiştim.

Mangaka ve günlük hayat türlerindeki animelerden hoşlanıyorsanız göz atmanızı tavsiye ederim ;)


Steins;Gate

Beni oldukça şaşırtan bir anime bu! İlk başlarda sıkıldım ve bu yüzden yarım bırakmıştım. Geçenlerde neydi ki bu diye tekrar başlayıp 2 günde bitirdim. Çok yanlış anlamışım bu seriyi xD  Üstelik açılış ve kapanış şarkısı harikadır.

Animenin konusu: Aslında konusu hakkında ne söylesem spoiler'a girer veya tam konuyu anlatmamış sayılırım. Bu yüzden kısaca, bir grup insanın zamanda yolculuğu keşfetmesi ve bunun hayatlarını nasıl değiştirdiğini konu alan bir anime diyebilirim.

İzleyecek olanlara animenin yavaş ilerlediğini ve asıl konunun ilerde geliştiğini söyleyeyim hemen. Siz de benim gibi başlarda sıkıldığınızda bırakmayın.

Not: Mayuri karakterine ayrı bi gıcığım! Elimde olsa parçalayacağım o derece :D



Natsuiro Kiseki

Bu anime çerezlik gibi başladı ve o şekilde devam ediyor. Bir olayı yok gibi, emin değilim. Yarım da bırakabilirim. Gidişata göre şimdilik ara verdiğim kesin.

Animenin konusu: 4 kişilik bir kız arkadaş grubu, bir tapınağın yanındaki kayada diledikleri dileklerin yerine geldiğini fark ederler. Ancak durum sandıkları gibi ilerlemez. Bu durum bazen komik bazen hüzünlü anlara sebebiyet verir. Kimi zaman birbirlerinin yerine geçerler, kimi zaman uçarlar gibi...

Valla ne dedim ben de anlamadım. Öyle garip bi anime işte. >_< Unutmadan, bu seri hala devam etmektedir.





 
Kuroko no Basket

Asıl heyecanla beklediğim ve severek takip ettiğim 2012 serisi bu animeyi herkese tavsiye edebilirim ^_^ Güncel olarak takip ettiğim tek seridir kendisi. 

Yandaki resimden de anlaşılacağı gibi basketbol türünde bir anime. Diğer spor animelerine nazaran asıl ana karakter en iyi olmak yerine diğer yarı ana karakterin başarılı olması için ona yardım ediyor. Aynı zamanda Japonya'nın en iyi 6 oyuncusunu da izlemiş oluyoruz. Şu ana kadar gördüklerim birbirinden tuhaf yetenekleri vardı. En iyileri merakla bekliyorum.

Oldukça güzel ilerliyor bakalım nasıl devam edecek *-*

(Bunun konusunu yazamadım şimdilik bu şekilde kalsın anlatımı xD)

13 yorum :

  1. Yine en sevdiğim yazılar :D
    Welcome to the NHK! hep gözüme takılıyodu ama listemem almamışım nedense, şimdi yazdım bi gün başlarım artık.


    Yosuga no Sora ecchi mechhi demeyip sırf karakter de beyaz saç var diyip alırdım listeye ama o başa bi hardcore eklemişsin bi kere :D Torba torba memeye yolu yok katlanamam, tüh.

    Bakuman 2 bi önceki yazınla devam etmeyi hatırlamıştım aynı hızla 2. sezonu da çok sevdim. 3 çoh güzel olacak :')

    Steins;Gate neyseki kendimi sıkıp devam etmiştim. Çok güzel bağladılar, çözdüler işi. Benim de pek sevdiğim animelerden. Ayrıca karakterlerin de tek tek söylediği şarkılar var onlarda çok güzel, bakmadıysan bi bak.

    Natsuiro Kiseki ilk bölümünü izlemiştim ama devam etmeye gerek görmemişim :/ Yine kesin izlerim bi kaç bölüm daha ama K-on dışında bikbik kız sesine pek tahammül edemiyorum.

    Kite allam o konudan nasıl hentaiye gittiler ya dpasodkapsodkaosdk tek diyebileceğim bu

    Kuroko no Basket bu sezonda bi kimi to boku bi de kuroko no basket. Onun dışında 1-2 anime daha götürüyo işi ama, kuroko olmuş, olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha valla bekledim bu post'a cevap yazarsın diye :D ehüe

      Kimi to boku.'yu attım listeme o zaman. 2 sezonmuş.

      Steins;Gate deki karakterlerin söylediği şarkılar nedir? O_o Hiç duymadım yahu bi araştırayım hemen.

      Sil
    2. http://www.youtube.com/watch?v=Dc7oPr09Fx0
      http://www.youtube.com/watch?v=3krxxiWRy98&feature=relmfu
      şöyle şeyler vardı, yan tarafta çıkıyo diğerlerinin de.

      Sil
    3. Anam duymamıştım bile çok güzelmiş bunlar. Dediğin gibi yanda çıkıyor hepsini dinliyeyim *-* Sağ oool

      Sil
  2. harika bir yazı! ben de animelerden anime beğenmeye çalışıyordum, gerçi daha daily lives of high school boys var sırada ama bunları da listeye alıyorum. aralarından bir tek NHK'yi izledim, çok da eğlenmiştim izlerken :) bakuman'ı çok sevdiğim halde bir türlü elim değip 2.sini izleyememiştim, sayende aklıma geldi, sağolasın :D steins gate ve kuroko no basket de ilgimi çekti. eğer çok vakit geçmeden izleyebilirsem yine yoruma gelirim ;) ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleeeer *-* Daily lives of high school boys'u ben de izlemek istiyordum. Hatırlatman çok iyi oldu. Steins;Gate çoğu izleyene göre 2012 yılının en iyi animesi. Bu yüzden mutlaka izlenmeli diyorum. Kuroko hala devam ediyor malum ;) İzledikten sonra yorumunu mutlaka bekliyorum *-*

      Sil
  3. Şu Yosuga no Sora'yı acayip merak ettiiiim! >.< Ensest şeyleri çok seviyorum ya :) Ama Türk Anime'de ecchi değil, resmen hentai yazıyordu yorumlarda :D Bilemedim, izlesem mi aceba? o__O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecchi değil zaten harcore ecchi :D Yani hentai dersek çok olur, ecchi dersek az olur gibi tanımlayabilirim :D

      Sil
    2. 1 ve 2. bölümü izledim. Ama çok sıkıcı geldi, hiç ilerlemiyor TT^TT

      Sil
    3. Sıkıcı geldiyse başka anime izle :D Sonuçta bu anime favorim değil. Önermemişim de :D

      Sil
    4. SAO'yu askıya almıştım, ona devam ediyorum :D Tek kelimeyle müthiş, akıyor resmen :) Sanırım ben akıcı animeleri seviyorum, hem bölüm sayısı da çok değil :D Çok seviyorum :D

      Sil
    5. Ben ilk arc'ını bitirip bırakmıştım, böyle başa saran animeleri izleyemiyorum niyeyse :(

      Sil
  4. Şu natsuiro kisekiyi bulamadım, yardım edermisiniz? 2017den selamlar :D

    YanıtlaSil