This is an example of a HTML caption with a link .

10 Haziran 2012 Pazar


Dün yukarıdaki mavi üstü aldım Stradivarius'tan. Tüm detay sırtında ve mavili halinin sırtı gösteren fotosu yoktu. Siyahla idare edin *-*

Aslında pantolon, uzun etek veya yeni bi kaç şort almak istiyordum. İnanılmaz bi şort koleksiyonu yapacağım bu gidişle. Ancak mağazaları gezdiğimde yine keyfime göre bir şeyler bulamadım.  Bu sene şortların boyları süper kısa. bu yüzden hepsi aynı model, ama rengarenk. İlgimi çeken değişik başka bir şey bulamıyorum >_<

3 yorum :

  1. O mağazanın adı o muymuş yeaa! Yıllar yılı "adı okunmayan yer" olarak bahsettik kendisinden. Şimdi googlea yazıp bakınca logosunu görünce şaşırdım. Ama yine zor geliyo söylemek podaksdoaskd ayrıca harbiden nedir bu her renk şort olayı başka şey bulamaz oldum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla adını ezbere biliyorum da nasıl söyleniyor acaba? xD Ben direk gördüğüm gibi okuyorum. İnş öyledir de rezil olmuyordumdur >_< XD

      Ah bilmiyorum aslında bu senenin özellikle şort modası çift renk yüksel bel şortlar. Ancak ülkemin!! sınırlarındaki mağazalarda yok doğru düzgünü arghh:P

      Sil
  2. arkadaki surprizi cok guzelmis. :)

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil