This is an example of a HTML caption with a link .

17 Temmuz 2012 Salı

Herkese merhabalar!

Uzun bir süredir yeni post giremediğimin farkındayım. Genelde ay içerisinde 14-20 arası post giren ben bu ay yalnız 1 post girebildim. DGS stresinden elim bir şeyler yazmaya gitmedi. Ama yine takipçisi olduğum blogları kontrol ettim her gün ve o süre zarfında sınava çalışıp ara sıra kitap okuyup, Diablo III oynadım. Bir nevi zaman geçirdim. Ama yavaş yavaş tekrar eski halime döneceğim ^_^ Yani yakında daha sık post göreceksiniz benden. Çünkü yazmak istediğim çok şey birikti.

Hazır Diablo III demişken.


Diablo'yu 3. kez yenip nihayet Inferno zorluğa geçebildim. Açıkcası aynı yerleri defalarca oynamak çok sıktı. Bir de haritayı sürekli tamamlamak filan... Neyse ilk başta Wizard açtım. Daha sonra Witch Doctor'ı daha çok sevdiğimi fark ettim. Ancak Malki'nin Wizard oyna sen demelerine dayanamayıp Wizard'ı tamamladım. Ama Witch Doctor'ı hala daha çok seviyorum xD Ama bir daha baştan bi karakter asla kasmam!!! >_>


Eh Inferno'ya geldiğimden beri Malki ile farm yapmak dışında başka bir şey yapasım pek yok. Zaten henüz item'larım oldukça berbat durumda. Muhtemelen Diablo'dan da sıkıldım ve bu sıcakta laptop ile bütünleşmek beni bıktırdığı için yeni oyun arayışı içerisinde de değilim. Denize gitmeyi istiyorum artık...

Bu arada sınavımın nasıl geçtiğini ben de bilmiyorum. Soruların cevapları açıklandığında anlayacağım artık >_< Ancak sınav günüyle ilgili şunu anlatmak istiyorum sizlere. Sınavda sınıfa geçip oturduktan bir süre sonra arı saldırısına uğradım. İnanılmaz şanssız bir insanımdır zaten, ama sınav günü bunun tasdiklenmesine hiç ihtiyacım yoktu doğrusu. Sınav başlamadan önce görevli "Parfüm kokuna geliyordur, korkma bir şey yapmaz" derken tam sınav başladığında arı koluma konup bir de ısırınca(yani bunun sokmak olduğunu sanmıyorum xD naptıysa artık) bunun "korkma bir şey yapmaz"lık bir durum olmadığını anladım ve ayaklandım. Sağ olsun görevli yerini değiştirelim dedi ve pencereden uzak başka bi yere oturttu beni. En azından tecrübeli bir görevli olduğuna sevindim. Yoksa sınavı yarım bırakmak zorunda kalacaktım. Hayatta kimse tekrar oturtamazdı beni oraya!(Bu arada aynı binanın ön tarafındakiler klima eşliğinde sınavdaymış >_> Çıkınca öğreniyorum bunu...)

Böyle de bir gün geçirdim işte >_<

Ve kısaca ben döndüm demek istedim ^_^
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder