This is an example of a HTML caption with a link .

30 Temmuz 2012 Pazartesi


Bu ay sizlere göstereceğim Japon dergisi JELLY! Aslında Popteen'in içeriği de fena değildi ama kapağı görünce aklım durdu. Kız çok KORKUNÇTU! 

^_^ Herkese iyi okumalar






Üzerindeki puantiyeli üst çok şirin ^_^



Kimono'lar!!





Nasıl güzel bi kombindir bu!! Elbiseye ve converse bittim!

Platform converse nefis >_< awww!

Mini black dress!




Bu kolsuz kot üstler bu ilkbahar-yaz sezonunu yaktı geçti.

Şu tekerlek önündeki kombin harikaaa!









En sevdiğim Jelly mankenlerinden!! 

Eyeliner ve Rimel karşılaştırmaları!

UV filtreli base'ler gibi görüünyor ^_^

Dantel üst *-* Sulanmadığım sayfa kalmadı resmen xD


Uzun kot etek ne kadar güzel görünüyor ^_^



Bu sene TR'de tutmadı ama seneye bu dövme görünümlü çoraplar moda olur. Demedi demeyin ^_^






Awwwwwww! Bakın burda kim var J-Drama severler ;)



22.8 kilo vererek naptın abla sen kendine korkunç!!!!!!



Balık burcu totelde çok düşük bu ay xD 

Bu ay doğanlara hediyeler ^_^

Parfümün şişesi ne kadar şirin *-*!!

Categories: ,

6 yorum :

  1. bende bu dergileri çok seviyorum, özellikle çizim yaparken duruşlarıyla falan bana model oluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç o açıdan bakmamıştım. Güzel düşünmüşsün valla O.o

      Sil
  2. Kilo verme kısımları korkunç cidden o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İbret olsun diye koyuyorum onları XD ahah

      Sil
  3. Şu saç rengi Japonların imzası gibi XD 100 kızdan 80inin saçı aynı renk mi olur arkadaş?!
    Bayıldığın elbiseye ben de bayıldım! Makyajlara ayrı bayıldım. Japonlar özellikle göz makyajında uzaylar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh bi moda tuttumu herkes aynı şeyi yapar xD Ama hangisini dedin acaba? XD

      Makyajda şu dikkatimi çekti. Ya dudaklar turuncu ya elmacık kemikler. Ya da toptan bronz makyaj yapılmış dergidekilere. Ben de çok çok beğendim *-*

      Sil