This is an example of a HTML caption with a link .

27 Temmuz 2012 Cuma


Benim favori animem yeniden çekilecekmiş de ben bunun haberini vermez miyim hiç? Biliyorum biraz geç oldu ama anca post yazmaya başladım. Yavaş yavaş toparlayacağım hepsini ^_^

Evet hala duymayanınız varsa Sailor Moon 2013'te devam edecek. 20. yıldönümünde böyle bir karar alınması kadar güzel bir şey yok. Hatta ilk duyduğumda gözlerim dolmuştu. Şu an bile inanılmaz heyecanlıyım. Hala her bölümü hatırlıyorum ^_^ Ancak sorun şu konu nereden devam edecek? Mangası başlayınca anlayacağız artık. Umarım dış gezegen savaşçılarını çok dışlamazlar. Çünkü her zaman onların hikayeleri bana daha unutulmaz gelmiştir. Hepsini çok sevsem de en sevdiğim savaşçılarda çoğu kişinin aksine dış gezegen savaşçılarıdır. Yeni bilgiler geldikçe duyururum buradan artık. Arghh heyecandan ölcem. Daha 1 sene var yau! xD


Favori karakterim Neptün Savaşçısı'nın bulunduğu bir video(üstteki) ve en sevdiğim Sailor Moon açılışı(alttaki) ile bitireyim bu post'u :D Bu arada üstteki video'da çalan dönüşüm müziği tüm serideki favori parçamdır ^_^



Kendime dip not: Şu dünyadan Neptün'ün cosplay'ini yapmadan göçmeyeceksin, duydun mu beni!!! >_>
Categories:

8 yorum :

  1. Çocukken şu karakterlerden biri olmayı ne kadar da çok istiyordum^_^ Ben de şu açılış şarkısını çok seviyorum.Bakalım nasıl olacak yeni bölümler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönem deli gibi izleyenlerin hangisi o karakterlerden biri olmayı istemediki *-* Tam olarak 1 sene var başlamasına yazdığına göre. Umarım daha önce başlar ^_^

      Sil
  2. Bu postu okurken gözlerim tekrar doldu. Birilerinin benimle aynı hissi paylaştığını bilmek güzel , o kadar mutluyum ki *-* Çocukluğumuzun animesi ama sana katılıyorum nasıl bir devamı olucak? Belki Starlightslar geri döner :D Gerçi ben en çok yeni düşmanı merak ediyorum ve yeni dönüşümler olucak mı acaba? Moon Eternal Make-Up ! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir konu olacaktır ve dediğin gibi yeni düşmanlar gelecektir. Aslında keşke büyük hikaye olsa ve tüm eski dostlar geri dönse sonlarda. Ne kadar güzel bir nostalji olurdu *-* Sailor Starlights'lar gelse çok iyi olurdu ama büyük hikaye olmazdı :/ Malum usagiyi seviyordu en son xD

      Ve bence yeni dönüşümler mutlaka olacak. Her büyük düşmana bi dönüşüm olmuştu :P

      Keşke bu süre zarfında yeni gezegen tespit edilseydi galakside ahaha :D Yeni bir savaşçı katılsaydı aileye ne kadar güzel olurdu *-*

      Ayh seven birini görünce çenem düşüyor XD

      Sil
  3. Bu haberi ilk başka yerde okudum :D Görür görmez şakasız kalkıp göbek attım xD O kadar sevinmiştim yani ... O zamanlar ki ilk animemdi..(gerçi daha animenin ne olduğunu bile bilmiyordum o zamanlar ya neyse :3)İşte ne güzeldi o izlediğim günler ... *sulugöz* Neyse neyse fazla uzatmadan bu güzel haber için teşekkürlerrr! *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim *-* Bu haberi duyduğumda ben de senin kadar sevindim xD Ama ne yazık ki daha çok var başlamasına. Bekleyeceğiz artık ^_^

      Sil
    2. olsun beklerizz, sonuçta gelecek yaaaaa +.+

      Sil
  4. çok sevindim tekrar çıkacağı için.

    YanıtlaSil