This is an example of a HTML caption with a link .

25 Temmuz 2012 Çarşamba


Bu kitap hakkındaki yorumlarımı bloga ekleyene kadar Stephen King - Mahşer'i bile bitimiş, üstüne Adam Fawer - Olasılıksız'a başlamış bulunmaktayım. Beni bu güzel(?!) havalar... ve DGS mahvetti Vahdettin!

Bu otelde aradıkları sükuneti bulacaklarını sanıyorlardı Tabi eğer bırakırlarsa...

Şimdiiii! Kapağın arka kısmında yukarıdaki cümle yazıyor yalnızca, aslında tamamen de özetliyor kitabı. Ancak ben bu cümleye bakarak alacak olsaydım kesinlikle bu kitabı alıp okumazdım doğrusu. Neyseki Stephen King kitaplarını alırken daha önce okumamış olmam dışında başka bir şeye dikkat etmiyorum. Seviyorum bu adamın kitaplarını ^_^

Ancak Stephen King'in bu romanı diğer kardeşlerine nazaran pek etkilemedi beni. Belki bilindik bir konusu olduğu için, belki de yine kitap okuma havamda olmadığım içindir bilemiyorum. Yani ileride Medyum dendiğinde hangi roman olduğunu hatırlamam kolay olmayacaktır diye düşünüyorum. Bunun dışında kitap oldukça akıcı ve okunabilirdi. Yer yer gerilimli olsa da pek o kadar korkutucu olduğunu düşünmüyorum.



Konusuna değinecek olursak, Jack'in yıllar boyunca süren alkol sorunu yüzünden evliliğinin bitmesine ramak kalmıştır. Üstelik sinirlerine ve öfke nöbetlerine hakim olmakta güçlük çektiği için yanlışlıkla oğlu Danny'nin kolunu da kırınca alkolü bırakır ve alkol yüzünden kaybettiği öğretmenlik kariyerini de geride bırakarak bir arkadaşının yardımıyla tüm kış boyu bir otelin bakımını üstlenmesi için bakıcı olarak işe alınır. Zamanla ailesiyle birlikte kalacakları otelin pek de iyi bir ünü olmadığı ortaya çıkacaktır. Üstelik bir önceki bakıcı tüfekle ailesini katletmiştir(:P) En önemlisi ise oğlu Danny'nin ilginç özel güçleri vardır ve otelin geçmişle ilgili görmemesi gereken şeyleri görmüştür...

Kitabın konusunu özetlerken neredeyse kitabın tamamını anlatacaktım ahaha! :D Bir ara Stephen King'in okuyup izlediğim romanları ve filmleriyle ilgili bir yazı yazayım bence ^_^
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder