This is an example of a HTML caption with a link .

26 Temmuz 2012 Perşembe


Dün Malki ile sinemaya gidelim dedik. Uzun zamandır sinemaya gitmeyince bünye istiyor vallahi :D Aslında Brave'in gelmiş olabileceğini düşünüyorduk, ama Eylül'de geliyormuş sinemalara. Biz de var olan filmler arasından bunu seçtik. Aslında film sıkıcı değildi, ama diğer Spider Man filmlerinin yeniden çekimi gibiydi.Çizgi romanlarını okumadım ama anladınız siz demek istediğimi. Hani evde izleseniz de bir şey kaybetmezseniz. Pek öyle ahım şahım 3D olayı yoktu çünkü >_> 

Oyuncular açısından bakacak olursak yeni Spider Man'imiz Andrew Garfield oldukça ergen iken(bence bu iyi bir şey) Emma Stone bir lise öğrencisine nazaran oldukça kart duruyordu ki Emma'yı pek bi beğenirim, ama bence rol uymamıştı. Tüm film boyunca Sally Field'i hangi filmden hatırlıyorum diye düşünmekten kafayı yedim. Ama hala emin değilim >_<


Bunun dışında yine film bittikten sonra devam filmlerinin geleceğinin sinyallerini veren birkaç saniyelik gösterim vardı. Gerçi anlamak için orayı izlemeye gerek yok. Filmi izlerken bile devam filmlerinin geleceği belli oluyor zaten.

Kısaca boş vaktiniz varsa izleyin gitsin ^_^
Categories:

2 yorum :

  1. Mary Jane'siz Spider Man olmasın ya!

    O değil de biraz gereksiz geliyor bana bu yeni SM filmleri. Sen de demişsin yeniden çekim gibi... Ama her şekilde izleyeceğiz işte=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary Jane'in adı yok sadece. Yoksa çoğu sahnenin benzeri ilk filmde de vardı. Anlam veremedim tüm film boyunca >_< Bakalım devamında anlayacağım sanırım. Araştırma yapmaya üşeniyorum şimdi xD

      Sil