This is an example of a HTML caption with a link .

31 Ağustos 2012 Cuma

Ne yazık ki dün itibariyle 2 yıldır hayalini kurduğum tatilim bitti. Bunun akabinde bronzlaştığımı düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz. Zira fotoğraf çekilmeyi unutmadığım birkaç günden siz de anlayacaksınız xD Oldukça beyazım hala.

Sol taraftaki kahvaltımı beklerkenki vaziyet. Yeni uyandığım için de gözlerim davul gibi tabii xD

















Hazır Kuşadası'ndayken orada bulunan Spartiate ile buluşmazsak olmazdı. Güzel bir gün geçirdik kendisiyle ^_^

Fotoğraflarda amma bayık bakmışım >_<
Malki ve Ben
Ben ve Spartiate


















Ve işin en hazin tarafı İzmir'e döndüğüm gibi tartıldım. 2 kilo almışım >_< Orada keşfettiğimiz Cafe&Restorant'ta o kadar güzel yemekler vardı ki gezmediğimiz sabah-öğle-akşam-gece vs her öğünde oradaydık. Bizi özleyeceklerine eminim xD


Son gün Kuşadası'nın denizi inanılmaz dalgalıydı. Yaklaşık 10 kere boğulma, 20 kere bikiniyi kaybetme, 5 kere de dalgalardan dayak yeme tehlikesi geçirdim. Sırtımda ve belimde suyun yumruklama(!) kuvvetinden oluşmuş ezikler var. Lanet olsun sana deniz! XD

Bir de boydan foto ekleyelim.
Ayrıca Kuşadası'nda kazıklanmamanız için 2 uyarım da var!

Kesinlikle dondurma almadan önce fiyatını sorun. Yemeden önce fiyatını öğrenin yoksa bizim gibi 20 liraya dondurma yersiniz. Çok üzülürsünüz. İçiniz acır, kahrolursunuz xD

Kuşadası'nda pazarlık yapmaktan çekinmeyin. Alacağınız -muhtemelen sahte- şeyin satanın söylediği fiyatın 3'te 1'ine almanız mümkündür.

Eğer öğrenciyseniz ve kalacak yere fazla para vermek istemiyorsanız, Kadınlar Plajı'nın dibindeki Tuğ Otel'e bir göz atmanızı önerebilirim ^_^

Şimdilik bu kadar. Ben döndüüüm! ^_^

Categories: ,

8 yorum :

  1. hoşgelmişsin ^v^ umarım en kısa zamanda blog yazılarına başlarsın! (not:Gerçekten hiç bronzlaşmamışsın O.o )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuuuk ^_^ Yazacağım çok şey birikti. Hepsini yazmak için sabırsızlanıyorum. Ve evet kesinlikle bronzlaşmak gibi bir durum benim için geçerli değil xD En fazla ıstakoz oluyorum.

      Sil
    2. Ben de ancaa kıpkırmızı oluyorum...:D Beyaz tenlilerin yaygın sorunu işte >.<

      Sil
    3. Ahh! Benim gibi biri daha xD Maalesef katılıyorum >_<

      Sil
  2. hazalcım gene azıcık yanmıştın, 1,5 dakika çok dikkatli bakınca anlaşılıyordu :D bu arada son günde buluşacaktık ama ben tatile gitmek zorunda kaldım :( (kuşadasında yaşayan birinin tatile gitmesi ilginç bir ayrıntı, orası ayrı )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ashfdfhasdh İçime su serptin Serkan xD Yanmadan dönmediğime inandım xD Ve evet >_> Tatile gidecek günü buldun. Neyse artık bir dahaki senelere xD

      Sil
  3. ne güzel hem deniz hem beyazlık bir arada bloğun çok renkli takibe aldım benim bloğuma da beklerim sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bronzlaşamıyorum ne yazık ki ^_^

      Sil