This is an example of a HTML caption with a link .

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Aylar önce degdimisimdi beni şu postunda mim'lemişti ^_^ Myanimelist'imde uzunca bir süre gezinip durduktan sonra tamamlayabildim sonunda. Bakalım benim anime karakter mim'imde kimler olacak.


#En Çok Güldüğüm Karakter

Lovely Complex - Ootani, Koizumi çifti


Aslında buraya yazacak bir çok karakter bulabilirim, ama bu animeyi izleyeli yıllar geçmiş olsada hala sahneleri hatırlayınca gülümsemeden duramıyorum :D Onların şapşallıkları beni çok güldürmüştü xD


.



#En Tatlı Aşık
Ouran High School Host Club - Suoh Tamaki

Kesinlikle bu ödülü aşkına tahammül edebildiğim nadir anime karakterlerinden olduğu için Tamaki'ye veriyorum xD Gördüğüm en şebelek karakter yaw *-*








#En Cool Karakter
 D. Gray Man - Tyki Mikk 

Şimdi buraya da yazacak karakter çok. Ama özellikle Tyki Mikk'i yerim, yutarım Ohş! 


#En Karizmatik Karakter
 xxxHoLiC  - İchihara Yuuko

Taş ötesi taş bir abladır kendisi. Onun dışında Ergo Proxy'deki Re-l'de fena değildir. Erkeklerden dolu var >_<








#En Yakışıklı Karakter 
Vampire Knight - Kiryuu Zero

Aaah! Beyaz saçlı karakterler arasından seçim yapmak zor oldu T_T







  

#En Güzel Ses Tonu

Miyano Mamoru


Sayamayacağım çoğunlukta favori karakterimi canlandırdığı için bu ödülü kendisine vermekten mutluluk duyuyorum xD








#En Uyumlu Karakterler
Kuroko no Basket - Kuroko ve Kagami ikilisi

Son zamanlarda izlediğim animelerden karakter seçecek olursam bu ikiliyi seçerdim. Tanrım! Resimlerini bulayım dedim fanfic sayfalara maruz kalmamla kan kaybından ölmem bir oldu! >_< Salyalarımı toparlayamıyorum! Ohş!








#En Güzel Ağlayan Erkek
Wtf bu nasıl bir ödüldür xD Valla aklıma gelmiyor.

#En Nefret Ettiğim Karakter

Belli bir karakter yok. Özürlü ve zırlak olan her kız karakterden aynı derece nefret etmekteyim! Hepsi gebersin! xD İçimdeki ergeni salarım böyle!


 #En Odun Karakter
 Zero no TsukaimaLouise  Françoise de La Vallière

Aklıma direk bu karakter geldi belli bir sebebi yok.







#En Kasvetli Karakter
D.Gray Man - Miranda Lotto

Nasıl bir mim'in içine düşmüşüm ben böyle! Ayrıca bu karakter de ruhumu inanılmaz sıkardı. Arghh!





Bir mim'in daha sonuna geldik sevgili okurlar! Eğer bu mim'i istiyorsanız söylemeniz yeterli. Yoksa verebilecek kimseyi bulamadım >_<
Categories:

14 yorum :

  1. Kuroko no Basket'i izlememiştim. Madem salya falan akıtılıyormuş başlayayım bari :)
    Bu mimi kendime paslıyorum ayrıca. Sevdim çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animesinde aslında pek salya akıtmalık bir durum yok. Ama işte karakterler birbirine yakıştırılmaya görsün xD ve mim'i aldığın için teşekkürler ;) Öksüz kalmadım ehüehü xD

      Sil
    2. benim teşekkür etmem gerekmez miydi o_O

      Sil
    3. xD Gerekmez, gerekmez. Göründüğünden yorucu çünkü, en azından benim oldukça karıştırmam gerekti animeleri xD

      Sil
  2. Kiryuu Zero'da bayağı bir bekledim açıkçası eridim falan öhm cok iyi bir seçim yani v.v *kyaalamamak için kendini zor tutuyor*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız mim yazıyor musun blogunda. Hiç görmediğim için sana da göndermedim :D Yazıyorsan erime sen de yap!! XD

      Sil
  3. Otani & Risa. ♥ Bu ikilinin adı nerde geçiyorsa kendimi tutamam, oraya hemen damlarım. Benim en çok huzur bulduğum çiftlerden biridir, canım bir şeye sıkılmışsa, olmadık strese girdiğim zamanlarim olmuşsa eğer açar bu ikiliyi izler kendime gelirim. Kısacası benim de neşe kaynağım olan çiftlerimdendir. :)

    Nefret edilesi karakterlerden birini yazmak için çok yer olması lazım diye düşünüyorum :P, zira anime dünyası bu tiplerden tonlarcasına sahip. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı düşünen insanları tanımak çok güzel ^_^ Otani ve Risa çiftine ve tabii ki Lovely Complex'e dair yazılacak çok şey var aslında. Kesinlikle izlenilmesi gereken ve izlendikten sonra kendini özleten bir anime ^_^

      Eheh xD Muhtemelen bu yüzden direk es geçtim o kısmı! Hemen hemen her seri de mutlaka denk geliyor en az 1 tane "nefret edilesi" ya da "nefret edilesi adayı" karakter :D

      Sil
  4. lovely complex diyince aklıma hep bi sahne geliyo, o da, festival sırasında risanın ootaniyi her gün 1 cm küçülmesini sağlayarak 165 (165 değildi galiba ama) günde yok olması şeklinde lanetlemesiydi. Resmen çok dahiyane bi espriydi bu dpaıjsdpoaskd

    YanıtlaSil
  5. Aaah, Mamoruuuuuu!!! Çogsel bir sesi var bu adamın yahu!! <3 Bu mimi bende yapmak istiyorum, yapabilir miyim ? *puppyeyes* :)

    YanıtlaSil
  6. Böyle blog blog gezip, yazı üstüne yazı okurken bu denk geldi ve değinmeden edemedim...

    Yuuko-san kadar taş bir karakter yoktur. Bütün paralel evrenleri gezelim öyle bir karakterin bir benzerini daha göremeyiz...

    Ahhh ahhh... Şimdi nasılda Holic istedi canım. Neysee....

    Hoş bir listeleme olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah bana da nostalji oldu :P Ve 1 sene sonunda hala diyebilirim ki Yuuko hala taş ötesi taş bir hatun *-*

      Sil