This is an example of a HTML caption with a link .

12 Ağustos 2012 Pazar


Ben mini mini bi yavruyken! xD

Yine bir mim ile karşınızdayım. Gayr-ı meşru blog'un sahibi Mikal Zia beni şu post'unda mim'lemiş ^_^

Hatırladığım anılardan hangisinin en eski olduğunu hatırlamadığım için bu mim'i hatıralarımda benim için değerli birkaç yerden anılarla süsleyeceğim.

Yaklaşık olarak 5-6 yaşlarında ve İstanbul'dayım. 8-9 yaşıma kadar orada Esenkent'te yaşamaktaydık. Orada öğretmenlerin çoğunlukta olduğu büyük bir sitede oturuyorduk. Evimizin penceresinden baktığımda Dilan'ların evi görülüyordu. O en sevdiğim arkadaşımdı. Diğer arkadaşlarımdan daha değerliydi benim için. Açıkcası annesinin hemşire olduğu dışında başka bir şey hatırlamıyorum.
Neyse Dilan ile siteye yakın bir yerde parkta oynuyorduk. Kaydıraktan kayarken ne olduğunu hatırlamıyorum, ama başını çarpmıştı. Yanına koşup geldim ve burnu kanıyordu. Ben o yaşta Dilan ölecek diye çok korkmuştum. Nasıl paniklemiş kızı orda bırakmış!!! koşmaya başlamıştım. Tanımadığım bir abi kızlarla oturuyordu. "Dilan ölüyor. Dilan ölüyor" diye koştuğumu hatırlıyorum. Abi(muhtemelen 10-15 yaşlarında :P) Dilan'ın yanına koşmuştu, ben de annesine haber vermek için apartmanlarına koşmuştum. Gerisi hakkında hiçbir şey hatırlamıyorum. Tabii Dilan ölmedi xD Zavallı ben perişan olmuştum.  Hala hatırlamamın nedeni de budur heralde :D

Yine yaşımı hatırlamıyorum muhtemelen 4-5 yaşındayım. Her yaz anneannemlerin yanına Manisa-Turgutlu'ya gelirdik. Valla ne oldu ne bitti bilmiyorum. Ortalıkta bulduğum bir pamukla(muhtemelen annemin oje-aseton-pamuk üçlüsünden biri) televizyonu silesim gelmiş. Ben bir güzel koca sandalyeyi al, binbir zahmetle televizyonun önüne koy. Pamuğu al, bi güzel tükür ve onla televizyonu sil XD aghfdhgasdh! Annem tabii beni o halde görünce fotoğrafımı çekmiş, ama detaylarıyla her anı hatırlarım hala. Sanırım o benim kendi isteğimle yaptığım tek temizlikti >_< ahjgjasg!

Bir de yazın küçükken tatile Didim-Altınkum'a giderdik her sene. Orada bi pansiyonda kalırdık. Her yıl kendime yeni arkadaşlar bulurdum tabii xD Neyse hatırladığım tek şey çok çok küçük olduğum ve yüzmeye özendiğim. Annem kıyıda beni kesiyormuş, ben de kolluklarımı çıkarmışım. O kısmı ben hatırlamıyorum tabii. Benim hatırladığım yüzmeye çalışırken battığım ve ilk bulduğum şeye yapıştığım. O da bi abinin bileği!!! Adam kıyıda yürüyormuş XD Bildiğiniz bileğe yakın bir suda boğuluyormuşum ahahha! Annem tabii apar topar koşmuş gelmiş. Ama o sahneyi asla unutmuyorum. Su bana açık yeşil, sarı gibi görünmüştü(O kadar kıyıdayım düşünün xD). Adam beni yengeç sanmış. Ayağını kaldırmış. Beni görünce korkmuş. Tabii bu kısımları annemden duyuyorum, ama ben hala o suda yüzebilme inancımla suya atlayışımı ve boğulma kısmımı çok net hatırlıyorum. >_< rezil bebe!

Ahaha! Of buraya yazabilecek o kadar çok eski anım var ki. Ama işte hangisi en eski bilemedim xD Ben de bu mim'i  degdimisimdi'ye paslıyorum. En eski anısını söylemedi sanırım ^_^

Categories:

10 yorum :

  1. Dilan'ın annesi havaya uçurmadı mı seni 'kızın ölüyor' diyip paniklettiğin için :)

    Benim de böyle bi tükürüklü anım var ama yaşım büyüktü. 7 falan. 23 nisan mı ne. Süslemeler esnasında ders tahtrasına gül yapraklarını tükürüp tükürüp yapıştırmıştım. Sınıftaki kızlar nasıl iğrenerek bakmıştı. unutmam o rezilliği :)

    Son anıyı kafamda canlandırınca bayağı komik oldu :) Ayağı bi kaldırıyo çocuğun biri koala gibi sarılmış bacağa ahasgdadgd :) Eğlendm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh XD Kadın panikledi tabii ama valla sonra ne oldu hiç hatırlamıyorum. xD Belki de kızmştır, belki acımıştır halime XD İlk defa burnu kanıyan birini görüyorum. Onun dışında tv'de görmüşüm hep ve hepsi bi şekilde ölmüş XD Her şekilde haklıyım yani ashgdvhags :D Küçükken çok yapılıyor böyle rezillikler :D

      Sil
  2. Konnichiwa!! ^^
    öncelikle bloğuna bayıldım harika !! hep byle anime cosplay korean fashion vs.. bunlarla ilgili türkçe kaynak arıyordum ve bloğunu buldum ^^ öncelikle sorularım olacak istanbulda bildiğin yakın zamanlarda düzenlencek cosplay etkinlikleri varmı? ben araştırdım fakat bulamadım :/ sen biliyorsundur ddiye düşünüyorum ^^ diğer sorum ise cosplay için kostum peruk vs.. onları nerden alıyorsun ? bu konularda çok yeniyimde ^^ arigatooo !! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ;)
      Teşekkür ederim o halde ^_^ Şu an için en yakın Ankara ve İzmir'de Cosplay var ^_^ Ancak 15 Eylülde One Piece temalı bir cosplay partisi mevcut İstanbulda. İncelemek istersen etkinliğin detayları burda http://www.facebook.com/events/133720563435286/ Bunun dışında bildiğim yakın zamanlarda İstanbulda olan bir etkinlik mevcut değil.

      Genelde kostüm için ya diktireceksin ya da ebay'den satın alacaksın. Başka yolu ne yazık ki yok. Tabii kendin de dikebilirsin :D Peruğu ebay'den temin edebilirsin. Lensleri honeycolor.com'dan yani internetten satın almıştım. Ama azıcık araştırırsan daha başka satan yerler de var ^_^

      Sil
  3. şu resimdeki halini görünce insanın sevesi geliyor vallaha :) ve insanların muhtemelen 4-5 yaşlarına ait anıları paylaşmasını gıptayla ile karşılıyorum, ben üniversite öncesi anılarımı bile zar zor hatırlıyorum, hafif idiotik bir durum var bende galiba :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahha XD valla demek ki pek öyle hatırlanabilitesi yüksek bişiler yaşamamışsın bebeyken xD Ondan hatırlamıyorsundur. Benim sürüyle şey var hatırladığım :D

      Sil
    2. sıradan bir hayatım olduğunu yüzüme vurmak zorundaydın değil mi hazalcım :P

      Sil
    3. ashgfdshagfdh XD Hatırlamak isteseydin hatırlardın xD

      Sil
  4. İvit daha söylemedim ben en eski anımı, bi kaç yerden geldi bu mim, yazıyım en kısa zamanda.

    Öf yalnız annesine de Dilan ölüyo diye koştuyduysan yazık ya şdakosdpoaskdpaoskd bi üzüldüm bak şimdi.

    Tek içinden gelerek yaptığın temizlik olabilir ama sen temizliği çok yanlış anlamış bi çocukmuşsun dıasjopsıdj geçen yıllarla beraber nerede hata yaptığını anlayıp bıraktın bence bu işleri.

    dğoaksdpüaoskdğapsodkaspidokapsdıka of maholdum buna podaksdığasjdoaısjdaosıdj o anı dışardan bi insan olarak görseymişim ayağımla iteklermişim heralde seni güle güle.

    Neyse ço hoş anılar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahgfdhsag XD Sen yorumlayınca daha bi komik göründü şimdi anılar. Sen de yaz da okuyalım!! xD

      Sil