This is an example of a HTML caption with a link .

10 Ağustos 2012 Cuma



 



"Vampirler, kurtadamlar, periler, gerçek aşk ve aklınızı başınızdan alacak daha birçok şey. Ölümcül Oyuncaklar hafızanıza kazınacak!

On beş yaşındaki Clary Fray, New York’ta Pandemonium Kulüp’e doğru yola çıktığında bir cinayete tanıklık edeceği hiç aklına gelmezdi.

Hele ki, bu cinayetin daha önce hiç görmediği acayip silahlara sahip tuhaf dövmeli üç genç tarafından işleneceğini hayatta düşünemezdi! Clary, polisi arayabileceğini biliyordu fakat ceset bir anda ortadan yok olunca ve canileri Clary’den başka kimse göremediği için durumu açıklamak pek kolay olmayacaktı!

Clary’nin onları görebilmesine çok şaşıran katiller kendilerini Gölge avcıları olarak tanıtacaktı. Yani, dünyayı şeytanlardan arındırmaya ant içmiş gizli bir kabile!"

Kitabımızın tanıtımı Artemis Yayınların'da bu şekilde yapılmış. Ölümcül Oyuncaklar serisi yanlış bilmiyorsam 6 kitaptan oluşuyor, ancak henüz hepsi Türkçe'ye çevrilmedi. 2. ve 3. kitabı da okudum, ancak 4'ü henüz okumama gerek olmadığından acele etmeyeceğim. Normalde bu seri 3 kitap olarak tasarlanmış. Bu yüzden hevesle beklediğim hikaye 3. kitapta son buluyor. Devamını belli sorulara yanıt aramak için okuyacağım sanırım ilerde.

Bir de şunu eklemeden geçmek istemiyorum. Açıkcası bu ilk kitabı okurken bir süre sonra yazardan umudumu kesmiştim. Bir Twilight yaşatmaya çalışıyor, araya Harry Potter katıyor ve biraz da manga, anime derken insanları tavlamaya çalışıyor gibi geliyordu :D Ama öyle olmadı. Kitabın sonlarına doğru ağzım açık kaldı. Serinin 2. kitabında hikaye düzelmeye başladı. 3. kitapta hikaye coştukça coştu ben hangi seriyi okuduğumu anlayamadım ahaha xD Yani ben beğendim diyebilirim bu seriyi. 3 günde 3 kitap okudum. Daha ne olsun xD Bu yüzden bu türü okumak isteyenler kaçırmasın. 

Bir de ben bu kitabı yazarın asıl bomba etkisi yapan diğer serisi Cehennem Makineleri için ön hazırlık olarak okumuştum. Çünkü o seri de daha tamamlanmadı ve yazarın uslübunu da merak ediyordum. Şimdi daha bi sabırsızlıkla bekleyebilirim demek ki :D

 Yaklaşık olarak gelecek 5-10 post'um son günlerde okuduğum kitaplarla ilgili olacak. Çünkü tüm gün sıcakta yatıp kitap okumak dışında bir şey yapamıyorum. Bu ne sıcaktır yahu!!!!
Categories:

2 yorum :

  1. Birkaç kötü deneyimden sonra New York Times Bestseller'larını okumayı bıraktım ben. Artık ne kadar ilgimi çekse de almıyorum. Elim gitmiyor yahu :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bestseller'lara bakmıyorum artık. Direk internetten yorumlara bakıyorum. Hikayeye de fazla bakmıyorum. Türünü bilmem yeterli oluyor bir kitabı okumam için :D

      Sil