This is an example of a HTML caption with a link .

7 Ağustos 2012 Salı


Kitabın konusunu kapağın arka kısmında yazmadığı için yine kendim özetleyeceğim. Ancak ne anlatsam spoiler'a giriyor bu yüzden kısa kesmeye çalışcağım ^_^

Dünyada bir salgın yaşanır ve bir grup insan hayatta kalır. Ancak hayatta kalan insanlar hep benzer rüyayı görmektedir. Karanlıkta kırmızı gözlü bir adam ve hayatta kalmış en yaşlı insan olduğunu söyleyen Abagail Ana. Rüyayı gören bu insanların iyi veya kötü arasında bir an önce seçim yapması gerekmektedir. İnsan nesli buna bağlıdır.



Kitap başlangıçta harika başlamıştı. Genelde bir grup insanın yaşam savaşı vermeleriyle ilgili hikayeleri, filmleri severim ve bu kitapta tamamiyle bununla ilgiliydi. Tabii ben bi ara acaba zombilerle mi ilgili olacak diye beklerken kitap beni yanılttı ^_^ Benim memnun olmadığı şey gidişat ve sondu. Ya Stephen amca bi kerede sonu öyle bi bitir ki ağzım açık kalsın. Neden yapmıyorsun bunu yahu >_>

Şu sıralar Mel sayesinde günde 1 kitap bitirmeye başladım. Bana onu da oku bunu da seversin diyerek tüm Young-Adult kitaplarını okutacak bu gidişle. Bu arada Goodreads'e de üyeyim. Siz de üyeyseniz beni eklemeyi unutmayın ^_^

Categories:

7 yorum :

  1. Merhaba :)

    Muhtemelen izlemişsindir ama Stephen King'in yazdığı film senaryolarından biri böyle. Bittiğinde ağzın açık kalıyorsun. The Mist filmi bahsettiğim film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Mist'i izlememe rağmen, kitabının sonunun böyle bitmediğini de söylemek istiyorum xD Filmin sonu dediğin gibi ağzı açık bırakacak cinsten. Ancak kitap bu şekilde bitmiyor. Klasik Stephen King tarzında bitiyor ^_^ Filmi tercih ederim tabii! :D

      Sil
  2. Sayemde ne güzel kitaplar okuyorsun işte :D değerimi bil =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bunu stephen king'in altında yazınca yanlış anlaşılabilir xD ahahha

      Sil
    2. öhüm son paragrafa ithafendir =P

      Sil
  3. Young-adult türü bu aralar çok moda olmaya başladı. Bazıları feci derecede hayal kırıklığı yaratsa da genel olarak ortalamanın üstündeler bence ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru söylüyorsun. Daha hayal kırıklığına pek uğramadım. Zaten olabildiğince yorumlara dikkat ediyorum. İdare ederle, nefes kesici arasında gidip geliyor okuduklarım :D

      Sil