This is an example of a HTML caption with a link .

1 Eylül 2012 Cumartesi


3. Kitap
1. Kitap
2. Kitap


Kovulmuş bir meleğe âşık olmak...


"Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum... Biri hariç. Yeni öğrenci... Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu...


Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu."

Hush Hush serisi düşmüş meleklere olan zaafımdan dolayı heyecanla başladığım bir seriydi. Ne yazık ki beklentilerimi karşılayamadı. 3 kitapta da sürekli tekrarlayan olay örgüsü ve yine kendini her kitabın sonunda tekrarlayan tam kavuşmuşken -ah kavuşamamışız- durumu beni deli etti. Pek fazla bir şey yazmak istemiyorum bu seri hakkında. Seveni de çok sevmeyeni de. Yani ya başında seveceksiniz ya da benim gibi belki düzelir umuduyla 3 kitabı okuyacaksınız, ama bir şey elde edemeyeceksiniz.

Goodreads'teki puanlamama gelecek olursak puanlarımın ne kadar düşük olduğu ortada. Ama diğer okuyanlara göre bakarsak totalde oldukça yüksek bir puan ortalamasına sahip. Yani oldukça sevilen bir seri. Bunu da söylemeden geçmeyeyim.
1. Kitap 3/5
2. Kitap 3/5
3. Kitap 1/5 Evet yanlış görmediniz 5 üzerinden yalnızca 1 aldı. O derece okumasam da olurdu bu kitabı.

Ve son olarak yakında çıkması beklenen ve Türkçe adı henüz belli olmayan 4. ve son kitap aşağıda. Okumayı düşünüyor muyum? Hayır yakın zamanda düşünmüyorum. Birinin okuyup çok iyi olduğunu söylemesi lazım ki başlayayım. Başka türlü ne yazık ki okunacak daha güzel seriler olduğunu düşünüyorum.

4. Kitap
Categories:

5 yorum :

  1. evet gerçekten katılıyorum.. Bazıları kitap serisine bayılıyor! Bana göre ise çok hafif kaçtı...Çoğu fantastik serisini okudum ve aradaki fark anlaşılacak kadar büyük bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki çok güzel bir konu yakalayıp onu biraz mundar etmiş gibi geldi yazar. Dediğin gibi oldukça hafif kaldı. Sanırım kıyaslayabilecek kitaplar okuduğumuz için ^_^

      Sil
  2. ben daha birinci kitapta bıraktım, ana karakter kız çok itici gelmişti =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da hiçbir karakter sevilebilir gelmedi. Patch ve kızın arkadaşı da dahil öeh >_<

      Sil