This is an example of a HTML caption with a link .

20 Eylül 2012 Perşembe

Japonya'dan Enda'cım İstanbul'a döndüğünde bana bu güzellikleri göndermiş *-* Ben de bloga eklemeden duramadım. Aslında kargom 2 gün önce geldiğinde bu postu yazacaktım ama vakit bulamadım. 


Enda gitmeden önce ben sana BBcream getiririm demişti ve ETUDE HOUSE'un benim de merak ettiğim bir ürünü olan shini star BBcream'ini göndermiş. Shinee special edition olan bu BBcream -aslında BB Lotion- yanında gördüğünüz kutuyla beraber hediye. İçerisinden de shinee grubunun bulunduğu post it kağıtları mevcut. Aslında Shinee fanı değilim. Fanı olan herhangi birine bu kutuyu göndersem mi acaba?

Gelelim diğer ürüne. Orada gördüğünüz CANMAKE marka bir allık. Uzun zamandır yabancı bloggerlarda görüp ah çekiyordum xD Sağ olsun Enda'cım sürpriz yapmış *-* Ondan da atıvermiş kargoya.

Bir deeee yüzük ve toka olarak sık sık gördüğüm Japon'ların fotoğraflarında oldukça karşıma çıkan göz şeklindeki aksesuar. Enda'cım bana küpe olanını göndermiş ahah ilk gün sürekli kulağımdaydı. Evde bile çıkarmadım. Harika *-*

Son olarak beni de düşündüğü için Enda'cıma bir kez daha teşekkür ediyorum ve sizi şuradan onun bloguna yönlendiriyorum *-*
Categories:

14 yorum :

  1. Wohaaa! Gozler super! Bayiliyorum boyle giyinenlere. Tabii tehlikeli bir durum ayni zamanda. Kaldirir mi memleket bilinmez :D Bunu sallamayip giyinenlere daha da bir bayiliyorum hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldırır kaldırır xD En azından İzmir'de pek garip karşılanmadı. Sık sık takıp dolandım. Bu ara kendisiyle resmen aşk yaşıyorum xD

      Sil
  2. Hmmm...Ehem...Öhöm...Kem...Küm...Kartları ve kutuyu göndermek konusunda ciddi misiniz?!!!
    Ahaha yanında hiçbir smiley olmadığı için ciddi olmanızı umdum bir an ve kalbim gerçekten hızla çarptı XD
    Eğer gerçekten ama gerçekten birine göndermeyi düşünüyorsanız ben fena halde talibim *.* Yok, sadece dalga geçiyordum diyorsanız boynumu büker buralardan giderim ahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok ciddiyim *-* Bir arkadaşım geçen gün çekiliş yapmamı rica etti. Eğer yakın zamanda yapamazsam direk sana gönderirim. Yapabilirsem çekilişe mutlaka katıl. Takipte kal *-*

      Sil
    2. Çekiliş mi? Uğraşma öyle şeylerle direkt bana gönder ahahaha Evet, mesele SHINee olduğunda bu derece utanmazım XD
      Tamam, bilgilendirme için teşekkürler takip edeceğimden emin olabilirsin XD
      p.s.: Bu arada guzzinin yolladığı BB creamleri gönderdiğim kişilerden birisi senmişsin guzzi söyledi *-* Acaba mesajlaştığım kişi de sen miydin bunu merak ediyorum şu anda XD

      Sil
    3. Ahaha xD Bakalım bakalım.
      Ve hayır o kişi ben değilim o.o Çünkü güzzi dışında kimseyle konuşmamıştım.

      Sil
    4. Birbirinize çok yakın oturduğunuzu söylemiştin vodoo. Adresin var nymphe'nin elinde kkk. Kapının önüne bu sevda bitmez yazar mazotla yakar XD

      Sil
    5. Ahahah xD giden mazot parasına yazık XD XD Ve evet arabayla 3-5 dakika, yakınız

      Sil
  3. güle güle kullan hediyelerini
    bende SHİNee li kutuya talibim

    YanıtlaSil
  4. Ben de talibim :) Hemen gönderebilirsin kargo ücretini karşılayabilirim.) Shineeye bayılıyorum bu arada.

    YanıtlaSil
  5. Caniim yorulma ya çekilisle falan yolla sen bana :D:DD kargo ücretini öderim ben.:D:D:DD:D ay kendimi çok kötü hissettim ama LÜTFEN <3 <3 İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  6. Madem bu kadar çok kişi istiyor kutuya da bi çekiliş yapayım. İçinizden birini seçmem diğer kişilere ayıp olur sanırım :/ Ama en azından artık bu konuda kafam karışık değil. Diğer çekiliş bitsin, bittiği gibi bunun çekilişini başlatayım *-* Teşekkürler kızlar

    YanıtlaSil
  7. Aslında ben SHİNee hayranı değilim ama bir arkadaşım çok büyük bir hayranı ve bende ona hediye etmek istiyorum eminim acayip mutlu olur bunları görünce :) Kısacası talibim :D

    YanıtlaSil
  8. offff Shinee <3
    süper olur çekiliş.... kkkkk

    YanıtlaSil