This is an example of a HTML caption with a link .

9 Eylül 2012 Pazar

Priscilla Hernandez - Off the Lane
 

Bugün sizlere çok beğendiğim bir şarkıyı tanıtmak istiyorum. Kitap okurken müzik dinlemeden duramayanlardanım. Özellikle kitaba uygun müzik bulmadan rahat edemem. Ancak anlattığım yukarıdaki müzik için geçerli değil. Kendisiyle bağım ilginçtir. Havaların soğumasıyla tekrar dinlemeye başlattı kendini. Bunu çoğu kitapla dinleyebilirim eheh.

Dinlediğinizde sizin de fark edeceğiniz gibi oldukça fantastik bir sese sahip bir abla kendisi ve 10 parmağında 10 marifete sahip. Hem söylüyor, hem çalıyor, hem yazıyor, hem çiziyor, hem dikiyor. Ayrıca anime-manga fanı kendisi. Fantastik ne varsa seviyor. Evi ise hamster kaynıyor hehe :D

2. eklediğim videodaki müziğe bayılıyorum. Sözsüz halini bulabilseydim tüm gün dinleyebilirdim. Ama bu, bu halini de sevmediğim anlamına gelmiyor.

Priscilla Hernandez - No Matter What They Say


Herkese iyi dinlemeler ^_^

8 yorum :

  1. Tüm şarkılar böyle mi? Çünkü altta klasik müzik olan böyle ruhsal(?) müzik duyunca hemen atlıyorum=D Hakikaten çok güzelmiş, kitap okurken konsantrasyonu bozacak gibi değil.

    O değil de, crazy cat lady'leri duymuştum da crazy hamster lady olduğunu hiç bilmiyordum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hatunun tek bir albümü var ve tüm müzikleri youtube'a eklememiş. Nedese ben de var mı diye aramadım. Ama yaptığı müziği "ethereal gothic" olarak tanımlıyor. Sanırım o ruhsala giriyor bu xD

      ahaha xD ben de böylesini ilk defa gördüm. Sanırım bir tanesinin videolarını da youtube'a yüklüyor xD

      Sil
    2. @cyborg

      evet şarkıları bu tarz (:

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Tanıyan ve seven başkalarını görmek harika :)

      Sil
    2. benim için de öyle :)

      Sil
  3. Şarkılardaki alt yapı çok iyi. Böyle şarkıları dinlemek rahatlatıyor insanı ya da bana öyle bir etkisi var.

    İlk başta gothic falan diye dinledim ama öyle çıkmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bu tarz şarkılar insanı dinlendiriyor *-* Şu an sanırım blogtaki tüm şarkıları dinliyorsun xD Merakla diğerlerine diyeceklerini bekliyorum eheh :D

      Sil